Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Jaahas, tulipahan päivitettyä uusi järkkärikin, EOS 500D joutaa nyt kakkosrungoksi taikka myyntiin 60D:n tieltä. Ei kyllä mitään uusinta uutta, mutta pärjää taas aikansa.
Tulipahan räpsittyä ensimmäinen rulla Cinestill 800T -filmiä. Kävin Mikkelissä Illumination-valotapahtumassa jokusen ruudun räpsimässä, olisi tosin pitänyt olla ständi mukana kun oli turhankin pimeää noinkin nopealle filmille, ja ehkä vähän liian hidas objektiivi.
Tulipahan räpsittyä ensimmäinen rulla Cinestill 800T -filmiä. Kävin Mikkelissä Illumination-valotapahtumassa jokusen ruudun räpsimässä, olisi tosin pitänyt olla ständi mukana kun oli turhankin pimeää noinkin nopealle filmille, ja ehkä vähän liian hidas objektiivi.
<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Foorumi on vähän kuoleva alusta. Nykyään on helpompi kertoo kuulumiset Discordissa tai vakkka snapissä.arska fs11 kirjoitti:Ihan mielenkiinnon vuoksi käväsin tuolla 2000 sivun laitamilla ja jututhan tuntu oikeen kotosilta, ihan niinku sillon vuosia sitte tällä forkalla. Viestiä tuli viestin perään joka toinen minuutti ja itte kukin ilmotti mitä millonkin juovansa kahvia tai menevänsä töihi. Sittenku kattoo tuota foorumin maksimikävijämäärää vuodelta 2014 niin nyt sellanen luku tuntuu uskomattomalta. Olisko peräti foorumi kaatunu sillon Mutta ny varmaa koisimaa.
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- lucosol
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Olis varmaan siinä Fooruumin omassa Discordi servussa jotain järkeä?
-
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Snäpistä puheen ollen en sitä koskaan ole käyttättäny, enkä liiemmin instaakaan(ym.). Ei jaksa itteeni tommoset kiinnostaa, yleisestikkii alkanu viime aikoine tuntua siltä että oikeen mikään ei kiinnosta, ei edes pelaaminen mikä nyt on ollu se ykkösjuttu ennen. Kaikkea aikansa.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Joo. Mielellään olis vaikka kokoajan töitä tekemässä.MaPa kirjoitti:Snäpistä puheen ollen en sitä koskaan ole käyttättäny, enkä liiemmin instaakaan(ym.). Ei jaksa itteeni tommoset kiinnostaa, yleisestikkii alkanu viime aikoine tuntua siltä että oikeen mikään ei kiinnosta, ei edes pelaaminen mikä nyt on ollu se ykkösjuttu ennen. Kaikkea aikansa.
- Ezmo
- Moderaattori
Kyllä se ois ihan siinäkin mielessä, että servuilla pelaavat pystyis puhumaan sen kautta.lucosol kirjoitti:Olis varmaan siinä Fooruumin omassa Discordi servussa jotain järkeä?
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Mrjakari
- Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi
Kaks kuppia kahvia naamariin ja helsinkiä kohti...
Kolme koulu päivää vielä ois ni sit sais alottaa naapurin kasella muokkamaan soita lautasen kans
Kolme koulu päivää vielä ois ni sit sais alottaa naapurin kasella muokkamaan soita lautasen kans
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting
Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä
- Maatila
- Moderaattori
Snäppi oli kyllä yks turhakkeiden turhake , muutaman kk käytin ja poistin. Ig ja face on ne mitä tulee käytettyä..
Olipahan siistiä aikaa kun reilu 1000 henkeä samaan aikaan paikalla.Ezmo kirjoitti:Foorumi on vähän kuoleva alusta. Nykyään on helpompi kertoo kuulumiset Discordissa tai vakkka snapissä.arska fs11 kirjoitti:Ihan mielenkiinnon vuoksi käväsin tuolla 2000 sivun laitamilla ja jututhan tuntu oikeen kotosilta, ihan niinku sillon vuosia sitte tällä forkalla. Viestiä tuli viestin perään joka toinen minuutti ja itte kukin ilmotti mitä millonkin juovansa kahvia tai menevänsä töihi. Sittenku kattoo tuota foorumin maksimikävijämäärää vuodelta 2014 niin nyt sellanen luku tuntuu uskomattomalta. Olisko peräti foorumi kaatunu sillon Mutta ny varmaa koisimaa.
-
Se oliskii sitten jo syysloma. Varmaankin tullaan tuolla Vuokatin suunnilla käymään pari yötä, kun ei olla hetkeen näin Suomen sisäisesti reissattu. Matkaahan sinne täältä on se noin 320-340km eli ei tosiaankaan paha.
- Ezmo
- Moderaattori
Riippuu vähän miten käyttää ja missä on kaverit. Snäpissä on tullu sellainen tapa yhden kaverin kans, että joka päivä laitetaan vähintään yks kuva, niin se ois jonkun Facebookin kautta todella työläs.Maatila kirjoitti:Snäppi oli kyllä yks turhakkeiden turhake , muutaman kk käytin ja poistin. Ig ja face on ne mitä tulee käytettyä..
-
Näin btw niin taitaa Ezmolla olla eniten viestejä täällä mitä nyt olen kahtonu, vai olenko väärässä. Vähän päälle 8000 näyttäis olevan.
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Ännällä päälle 9000 viestiä.MaPa kirjoitti:Näin btw niin taitaa Ezmolla olla eniten viestejä täällä mitä nyt olen kahtonu, vai olenko väärässä. Vähän päälle 8000 näyttäis olevan.
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
Näimpä taitaakii olla.
Onnia ventti
-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Myöhäiset onnittelut Maattaneen
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Mrjakari
- Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi
Virkeenä herätty ekaan "loma" päivään jo viien jälkeen. Pitäs jaksaa raahautua hallille rasvaamaan muokkari ja sitte lähtee casella naapuri kylään vaihtamaan yhteistyö kumppanin maxxumi muokkarin eteen ja lähtee alottelemaan suon muokkaustta.
Omat muokkaukset sain eilen tehtyä vähä väkisin mutta onnistui kuiteskin.
Jos nyt seuraavat seittemän päivää eläis eines ruualla, salaatilla ja makkaralla ni vois ens viikonloppuna palata kotopuoleen vaihtamaan öljyjä ja pesemään koneita
Omat muokkaukset sain eilen tehtyä vähä väkisin mutta onnistui kuiteskin.
Jos nyt seuraavat seittemän päivää eläis eines ruualla, salaatilla ja makkaralla ni vois ens viikonloppuna palata kotopuoleen vaihtamaan öljyjä ja pesemään koneita
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting
Juu meikäläänen on 6kk rattorikuski/pioneeri. Vien miinakontin mettälle ja sitte normi pinohiiren hommia.Aecel kirjoitti:Juu, Niksulassahan sitä vaikutetaan. Jaajaa, mitäs te jo nyt raktorilla ajelette? Vai ootteko te pelkästää raktorikuskeja tms?Haxa kirjoitti: Mihinä päin oot intis? Mulla oli pari viikkoo sit ajoleiri, tosin raktoriillaJuu, näillä nyt o mentävä ku tuo Hämeenkangas on mitä on.Santsa4 kirjoitti: Mitä kattelin kaverien snäppejä sieltä niksulasta niin onneks pääsin ajamahan maastoajoni Säkyläs/Raasis .. Vaikka sieläkää ei ollu mitää oikiasti pahoja paikkoja niin oli seny paljo hauskempaa maastoa mitä teillä niitten kuvien perusteella.
Ai jesus 61 aamua jäljellä. Vähä luulen että seuraavan kerran ku täälä käyn oon reservis Ei oo tullu täälä pyörittyä kovin paljo viimeaikoina
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
Se olis huomenna pienimuotonen roadtrip luvassa. Aamulla kaheksalta lähtö ilmeisesti Kuopion kautta kohti Raahea, josta siis haetaan uusi auto. Ja jatketaan sieltä kahdella autolla Vuokattiin kun loppu perhe lähtee siinä yhdentoista aikaan täältä Mikkelistä suoraan kohti Vuokattia. Matkaa tulee se noin 640-690km riippuen vielä mitä reittiä mennään. Jos kasilta lähetään niin ollaan perillä varmaan joskus 17-18 aikaan, jos otetaan huomioon että Raahessa menee ainakin tunti autoa ostaessa. Että sillälailla Autossa nukkumista luvassa niim birusdi...
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Asuikos täälä kukkaan muu ko Maatila lähellä Siikajokia, tai täsä lähistöllä esim. Ranttila, Raahe yms. mitä näitä nyt onkaan? Aloin vaa miettimää ko Siikajoella ollu taas töisä kuukauven yli, että olikoha täälä tältä foorumilta porukkaa.
- Haasa90
Sais ny tää alkava flunssa/ nuha loppuu si ennen ku ees alkaa, vituttaa olla töis jos nokka vuotaa kokoajan ja nuhan takia viittis kyl saikullakaan olla. Pirun räkätaudit
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Jos sitä ottas jotain ja lähtis raivaamaa vähä kaveriporukalla. Hiivatin otetut hommat ku ois ollu tänään muutaki tekemistä.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
-
On muutes ekaa kertaa maa valkeena tänä syksynä, ei paljua enää paista ruoho läpi. Oli muutes meille toukokuussa tullu kultanennoutaja melko ihmeissää lumesta ja vetikii pitkän aikaa rinkiä tossa pihalla
Kyllä tää lokakuu-helmikuu on vaan sitä vuoden parasta aikaa...
Kyllä tää lokakuu-helmikuu on vaan sitä vuoden parasta aikaa...
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mietittiin jo kaverin kanssa tuleekohan talven ensimmäine lähtö mut todettii et ei se sada niin paljoa.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
-
- Viesti:
Täällä tulee lähinnä vettä. Lumesta ei oo tietookaa ja ei kyllä vielä tarttis tullakkaa.
Suora putki on kaiken A ja O.