Ebin.ValuXi kirjoitti:Ei vittu xDD Ny ku otin oikee silimän kättee ja katoin tota levyy mitä tungin tonne asemaa
nii siinä lukee "DISC 2"Ihmekkää ku ei toiminu. Aika uupeloo olen.

Ebin.ValuXi kirjoitti:Ei vittu xDD Ny ku otin oikee silimän kättee ja katoin tota levyy mitä tungin tonne asemaa
No voi vttu mä en muistanu sitä ja uupelo oot kyllä.. :DD:DDDValuXi kirjoitti:Ei vittu xDD Ny ku otin oikee silimän kättee ja katoin tota levyy mitä tungin tonne asemaa
http://adobe-photoshop.finnish.toggle.com/Valtra_mies kirjoitti:Voisko joku ystävällinen hemmo linkkasta mulle Photoshopin cs5:sen,ku mulle se sanoo ku yritän sitä ladata että ei voi ladata muutaku sellasella netillä,mikä ei oo DNA tai saunalahti
Tarttisin vain kopin.samurai kuski kirjoitti:On, tosin se ei ole jaossa. Ja mulla taitaa tollanen olla kesken erääsenä.
Sulla o aika nivala teema nytte muutenki, tuo sun allekirijotuksen kuvaki sattuu olemaa täältä ja vieläpä tutun valtra ja porukka jf.maatila kirjoitti:Kävästii ylivieskas ja ajettii sinne haapaven kautta ja jäihän sitte yks risteys huomaamatta ja ajettii nivalan kautta sitte
Mutta ei siinä nivala on ihan komia paikka huomas heti ku tultii ylivieskan rajalle heti muuttu maisemat huonommiksi. Ei siinä jalat kipiänä ku kokopäivän kävelly eka töissä 7 asti ja sitteku 2 aikoihin kotia nii ylivieskaa ja parituntia kärkkäisellä kävelyä meinaa vähä väsyttää..
Ja huomenna wanhavoima konepäiville
Meikäläinen on haapavedeltä.maatila kirjoitti:Kävästii ylivieskas ja ajettii sinne haapaven kautta ja jäihän sitte yks risteys huomaamatta ja ajettii nivalan kautta sitte
Mutta ei siinä nivala on ihan komia paikka huomas heti ku tultii ylivieskan rajalle heti muuttu maisemat huonommiksi. Ei siinä jalat kipiänä ku kokopäivän kävelly eka töissä 7 asti ja sitteku 2 aikoihin kotia nii ylivieskaa ja parituntia kärkkäisellä kävelyä meinaa vähä väsyttää..
Ja huomenna wanhavoima konepäiville
Sää tarvit sellasen temppuilevan käärijän nii ei tuu aika pitkäksiEzmo kirjoitti:Tulipa käärittyä 30 hehtaarin paalit taas pakettiin. Voin sanoa, että on yks toikkosta kattoa pyörivää paalia.
Ja mä en tietenkää pääse.Sharkoon kirjoitti:Huomenna rinttiä kahtommaan häpi piitsille.
Huonolaatuista ruottalaista muovia kylläkin on, katkoo vähän väliä.RainBow_ kirjoitti:Sää tarvit sellasen temppuilevan käärijän nii ei tuu aika pitkäksiEzmo kirjoitti:Tulipa käärittyä 30 hehtaarin paalit taas pakettiin. Voin sanoa, että on yks toikkosta kattoa pyörivää paalia.
Joo kyllä me varmasti teiän ohi ajettii.leepu kirjoitti:Sulla o aika nivala teema nytte muutenki, tuo sun allekirijotuksen kuvaki sattuu olemaa täältä ja vieläpä tutun valtra ja porukka jf.maatila kirjoitti:Kävästii ylivieskas ja ajettii sinne haapaven kautta ja jäihän sitte yks risteys huomaamatta ja ajettii nivalan kautta sitte
Ja huomenna wanhavoima konepäiville![]()
Te ootte menny muute aika liki meitä ku tehä tulitte nesteen ympyrää ja siittä lähittä ykää?
Nii sitte sitä tietä joka lähtee ympyrästä nii mennää jonnimatkaa nii tulee silta nii sen silla jäläkee kääntyy vasempaa välikylän tie, josta käännytää maito tielle ja siittä taanilan tiella jonka varressa kukoistaa meitie rantsi.