Kuuluu niille keillä on pellin alla sellanen kone mikä ei turboa voiman kannalta vaadi...Ännä kirjoitti:Vapari ja voima ei kuulu samaan lauseeseen!!!!Killerhangar kirjoitti:Friday=Burnin some rubbbbaaaah! Vaparivoimaa saatana!
Paljoko sitä vääntöä on siinä Jaguaarissa? Muista aina sammuttaa, kun meet tankille, niin tulloo joskus tankki täyteen.Killerhangar kirjoitti:Kuuluu niille keillä on pellin alla sellanen kone mikä ei turboa voiman kannalta vaadi...Ännä kirjoitti:Vapari ja voima ei kuulu samaan lauseeseen!!!!Killerhangar kirjoitti:Friday=Burnin some rubbbbaaaah! Vaparivoimaa saatana!
REPESIN, mutta joo, ulkona paistaa aurinko.Ezmo kirjoitti: Muista aina sammuttaa, kun meet tankille, niin tulloo joskus tankki täyteen.
Pakkosyöttö päällä?valtravalmet kirjoitti:Taavi ei kuluta, eile 10h ajoin ja suunnillee 5litraa meni.
Sori vaa, mut tää o Yleine Keskustelu, jos luulit tätä Mikä ilahduttaa sinua yleisesti/tänään aiheeksi. ::DDD:DDD:DDJohndeeremiesv3 kirjoitti:Pakkosyöttö päällä?valtravalmet kirjoitti:Taavi ei kuluta, eile 10h ajoin ja suunnillee 5litraa meni.![]()
Itteä ilahduttaa että, ens viikol koe ajaan 1102!!!!!!![]()
![]()
Nyt on kyllä aika uskomaton luku. Esim DB tallista lainattua "Kuulemma aikanaan 1210 vei sadetuspumpun edessä 5 litraa/tunti, ei paha sekään." Ja Valmet 359D syö suunilleen 5l tunnissa maantiellä. Isommat nelikot syö jotain 10-20l tunnissa maantiellä.valtravalmet kirjoitti:Taavi ei kuluta, eile 10h ajoin ja suunnillee 5litraa meni.
Eehheh nauran sulle.Emppo kirjoitti:Kartturi pakotti pelaa Slendreriä. Valihin sit hardin niin tärisen tässä vieläki.
Minua et maininnut... ;(((((Emppo kirjoitti:Tulkaa kahtomaan minun ja Casemiehen eeppisiä Fs pelailuja! http://www.twitch.tv/Emppolsfin#
Sama täällä ja mulla..hydroturbo kirjoitti:Ulkona on hyvä sää mutta, kaikki kaverit on niinku suksinu johonki...
Jos mappi on työpöydälle, niin siirrä se muualle ja koita sitten uudestaan.fendt 936 kirjoitti:Miksi ei mapin maasto tallennu, vaikka painan Save terrain Data ja sen jälkeen painoin Save As.
Deer Hunter 2005Valtrablueedition kirjoitti:Mikä peli?