Kaikki tietää sen taka ajatuksen tosta. Kysyin siltä yv:llä nii pyyteli vaa anteeksi. Kun se itekki tiesi oman taka ajatuksensa.Farmari99 kirjoitti:Ookko aivan varma, että osaat?Jartsu kirjoitti:Minä haluan laittaa en ikinä saa.

Kaikki tietää sen taka ajatuksen tosta. Kysyin siltä yv:llä nii pyyteli vaa anteeksi. Kun se itekki tiesi oman taka ajatuksensa.Farmari99 kirjoitti:Ookko aivan varma, että osaat?Jartsu kirjoitti:Minä haluan laittaa en ikinä saa.
Ei, koska yritit huijata.Jartsu kirjoitti:Kylläpäs.
Mitä väliä, perus ala-aste pentu tuoki.Emppo kirjoitti:Ei, koska yritit huijata.Jartsu kirjoitti:Kylläpäs.
Niimpä... Mutta moon laittanu paristi, mutta en ala nyt laittaa...Verkku kirjoitti:Hyväku osaa renkaat leventää. Eise osaa mitää muuta ja hinnan muuton.Farmari99 kirjoitti:Ookko aivan varma, että osaat?Jartsu kirjoitti:Minä haluan laittaa en ikinä saa.
Jartsu kirjoitti:Se olis kyl hieno sais viedä naisia kyytis.
"Killeri vetää jakuaarilla täälä, kolome litraanen v kymmenentuhatta"Temeksi kirjoitti:
Farming simulator...City^ kirjoitti:Kertokaa hyviä pelejä, ku sain just uuden koneen. Mutta älkää sanoko armed assault tai battlefield.
Tuu meil. Ajetaa 703 nokka pystys aurinonlaskuu.xsubbi kirjoitti:Heitä homo voltti.IMOononononlololollloooon.
Taneli (fin) kirjoitti:Olo kellään uppia Masan Keletasta mappia?
![]() | Lataa tästä... |