Huhhuh... Te lapset, voihan sen paalin kääntää!juhijeejee kirjoitti:Tarkottaa varmaan että tuullu sillonku lumet satanu, kun paalin kylkeen lumi tarttunu!
Lapset ja lapset, en huutelis oon vanhempi ku sinä...valtravalmet kirjoitti:Huhhuh... Te lapset, voihan sen paalin kääntää!juhijeejee kirjoitti:Tarkottaa varmaan että tuullu sillonku lumet satanu, kun paalin kylkeen lumi tarttunu!
Ei mitää kotkaa vaa Husqvarna.juhijeejee kirjoitti:OOk.![]()
![]()
V*ttu meni kyl kotka iha lintassa äske mehtäauto tiel.
Viimeset 6400 rivipumpulla tuli 2001 Helmikuussa.Ukkomezzo kirjoitti:Onk 6350 kilvissä kun ei ole kilpeä paikalla? 6400 vanhan liiton koneita viel noi 99 missä on rivipumppu! Noi on hienoja noi valmetin siniset koneet.Valtrablueedition kirjoitti:Eihän tuo rumakaan ole. 6400 -99, jotaki 6500h. 6350 on -04, on 2500h alle.
Cityn kaa samoil linjoil mut kyl EXC kelpais.City^ kirjoitti:
Ei mitää kotkaa vaa Husqvarna.juhijeejee kirjoitti:OOk.![]()
![]()
V*ttu meni kyl kotka iha lintassa äske mehtäauto tiel.
fordmies4610 kirjoitti:Viime talvelta.![]()
tratorimies kirjoitti:Tässä mun maatalous kuva.![]()
Juu 6850 o.Massey_man kirjoitti:Helvetin komia, 6850?
selvä. ai keskaria pitää näyttää?valtravalmet kirjoitti:Jos tulee tollane vastaa, tee peräs nostakaa kättä!Soini, lehtimäki, alajärvi, töysä, alavus alueilla.
Pitää sit nostaa kättä kun tulloo vastaan kun meikä pyörii sie päin huomenna taas.valtravalmet kirjoitti:Jos tulee tollane vastaa, tee peräs nostakaa kättä!Soini, lehtimäki, alajärvi, töysä, alavus alueilla.
Totta turiset.komeat voortit on molemmilla ja tietysti myös mun Ford 4600.remontti reiska kirjoitti:fordmies4610 kirjoitti:Viime talvelta.![]()
tratorimies kirjoitti:Tässä mun maatalous kuva.![]()
Mikä on sininen joka lähtee säällä kuin säällä käyntiin? Tietenkin Ford..![]()