GLE, tuossa on ilmastointi.Killerhangar kirjoitti:Onko GL-varustelulla? Ku sumaritki näyttää puuttuvaTaino, iteläki o vaa kolot ku toine ei toiminu ni revittii toinenki irti
Sähköikkunat mulla olis aika turhat, ku ilmastointi hoitaa viilennyksenKillerhangar kirjoitti:No prkl.. Sitä ei mulla 460ssa ole. No sähköikkunat, close enuf
Kuulostaa nii tutulta että volswaakeni hylätään katastuksesta.. Meiän 98 ransportterii joutu tekee joka vuosi katastuksee remonttia parikertaa se hylättiinki. Isännälle oli viimenen pisara ku 10 kertaa jättivälille kävi raahessa vaihtaa sen romun hiaceen ja kiros ettei ikinä enää vw:tä missään muodossa. Jokku autot ne ei vaa näytä kestävän vaikka kui koittaa huolta pitää.Motokuski kirjoitti:Hehee, eipä menny Golffin rottelo leimasta läpi... Päästöt ihan päin vittua... CO-pitoisuus 5,67, sallittu 0,50... HC-pitoisuus 704, sallittu 100.
Ei ois uskone että noin paljo voi olla pielessä. Oma veikkaus että lambda menny ja sen jälkee hajonnu katti. Maanantaina selviää.
Mutta se että kuinka tehokas tommone 20v vanha ilmastointi on, jos ei oo säännöllisesti huollettu niin kyllä siinä on jo paras potku menny.TeemuK kirjoitti:Sähköikkunat mulla olis aika turhat, ku ilmastointi hoitaa viilennyksenKillerhangar kirjoitti:No prkl.. Sitä ei mulla 460ssa ole. No sähköikkunat, close enuf
Tuosta ilmastoinnista ei huoltoja puutu, kun enovainaa sitä käytti säännöllisesti ilmastointihuolloissa ja täytöissä. RIP vaan hänelle ja pidetään volvo loistossaan.Killerhangar kirjoitti:Mutta se että kuinka tehokas tommone 20v vanha ilmastointi on, jos ei oo säännöllisesti huollettu niin kyllä siinä on jo paras potku menny.TeemuK kirjoitti:Sähköikkunat mulla olis aika turhat, ku ilmastointi hoitaa viilennyksenKillerhangar kirjoitti:No prkl.. Sitä ei mulla 460ssa ole. No sähköikkunat, close enufItellä tosiaan 460SE ja siinä "ilmastointina" on yks semmone sininen palkki lämppärissä
Mutta onneks on jokasessa ovessa toimivat sähköikkunat. :3
Killerhangar kirjoitti:Eikä toi oo ees kauheen vaikeeta tehdä iteEi ehkä oikee Backfire (ei oo kyllä toikaan, koska noin pitkäkestosta) mutta pistää jonku oman nestesäiliön ja kytkimellä läppä millä heittää tonne pakosarjaan ja toivoo et on tarpeeks lämmintä...
Kannatteis sitte ostaa hiace ja leikata se ohjaamon ja tavaratilan väliseinä pois ja laittaa jumalaton sohva puolee välii sitä tavaratilaa nii ei luulis sunkaa tarvivan valittaa ahtaudesta.Killerhangar kirjoitti:Kaikki ne on pieniä.Ja sitäkautta omasta mielestä persiistä.
Auto on perseestä nii kaua ku sinne ei mukavasti mahdu. Ja kyllähä Fordin niputtaa vaikka unissaan. Kysytään vaikka toiselta 2 viikon päästä autoasentajaks valmistuvalta, joka Sierran kasas itellee aika jäätävästä raadosta.
Mahasta vai egosta kiristää? Tiiän isoja ihmisiä joilla ei oo mitään ongelmaa, mut lyhyville ei oo autoja kunnolla suunniteltu.Killerhangar kirjoitti:Kaikki ne on pieniä.Ja sitäkautta omasta mielestä persiistä.
Auto on perseestä nii kaua ku sinne ei mukavasti mahdu. Ja kyllähä Fordin niputtaa vaikka unissaan. Kysytään vaikka toiselta 2 viikon päästä autoasentajaks valmistuvalta, joka Sierran kasas itellee aika jäätävästä raadosta.
Isompaa vannetta vaa alle nii tulee tästäkin ihan hieno pirssi.maatila kirjoitti:Tässäpä mun pirssistä kuva. Lisäpitkät oon ottanu kesäksi poisa ,en taaskaa sisältä älynny kuvvaa ottaa ku se kerranki olis siisti.![]()
Se on helppoo kun ei olis vuokraa maksettavana niin tilistä jäis vaikka kui paljo törsättävää autoon.Killerhangar kirjoitti:Vanteita saa ny aika halvallki. Ja jos ei paljoo tarvi muuta elämistää maksaa ni ei se kauheen pahaa lovea tee.Ja se mikä vielä ketuttaa ku auto on pieni, saa välillä ajella nii että jonku polvet on selästä läpi, todella kivaa...
Jos lyö auton viimesen päälle atomeiksi nii ei oo vaikeeta mutta jos ehyestä vehkeestä vaihtaa tietyn osan varsinki uudemmista esim. mondeosta tai focuksesta nii tuppaa ne päreet palamaan ja mitä tuota ees kommentoimaan nää puolustat voortia vaikka se olis mailman paskin vehe mailmassa mää en ota enää kantaa voorti keskusteluun siitä ollaan jauhettu tarpeeksi.Killerhangar kirjoitti: Ja kyllähä Fordin niputtaa vaikka unissaan. Kysytään vaikka toiselta 2 viikon päästä autoasentajaks valmistuvalta, joka Sierran kasas itellee aika jäätävästä raadosta.