Monttupyöriä/Mopeteja
Re: Monttupyöriä/Mopeteja
Jätkä taida tietää paskaakaan väleistä. Tai ylipäätänsä mistään. On kyllä kumma jos 11-38 väleillä laiska. Hoi järki älä jätä!
- Mese
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra6400(fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Puhutnä mulle? Sen minä tiesin että se voi tuota pienemmilläkää olla laiska ku kaverilla on pv joka on vakio ja välitykset siinä 16-35 jaksaa vetää hyvi ja loppuun asti.Sakkee kirjoitti:Jätkä taida tietää paskaakaan väleistä. Tai ylipäätänsä mistään. On kyllä kumma jos 11-38 väleillä laiska. Hoi järki älä jätä!

Kiitokset allarista -Manelle
Aina voi ajaa vähän kovempaa

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
No kyllä toi mun pevetti tuntuu laiskalta, ku yhen mun kaverin peevees oli porattu 50:nen pytty ja se meni samoilla väleillä yli 100, ja mun 80 pytyllä ja 10-38 väleillä menee vaan 97...

Nyt vittu vedit kyl hiljaseks.Valtra_mies kirjoitti:No kyllä toi mun pevetti tuntuu laiskalta, ku yhen mun kaverin peevees oli porattu 50:nen pytty ja se meni samoilla väleillä yli 100, ja mun 80 pytyllä ja 10-38 väleillä menee vaan 97...
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mun pappatunturi menee perskepsiin 128,53km'h, kummit tyhjinä, 38-10 väleillä ja tankis haisoo oravanpaska. :3 Keulii vitosellaki vaikka lähtis paikoiltaa.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
Sitä se teettää ku puhuu tosiasiat halki.Sakkee kirjoitti:Nyt vittu vedit kyl hiljaseks.Valtra_mies kirjoitti:No kyllä toi mun pevetti tuntuu laiskalta, ku yhen mun kaverin peevees oli porattu 50:nen pytty ja se meni samoilla väleillä yli 100, ja mun 80 pytyllä ja 10-38 väleillä menee vaan 97...

- Mese
Mitäs muuta oli siihen sun kaveris peeveehen tehty?Valtra_mies kirjoitti:No kyllä toi mun pevetti tuntuu laiskalta, ku yhen mun kaverin peevees oli porattu 50:nen pytty ja se meni samoilla väleillä yli 100, ja mun 80 pytyllä ja 10-38 väleillä menee vaan 97...

-
No siinä on muistaakseni mikunin 18 kaasari, sitte se 50 porattu pytty, gianellin tehari, kampiakseli vaihettu, ny en vaan muista minkämoiseen ja jtn pientä kans. 

- Mese
Silti tämä tarinasi ei oikeen natsaa. 

-
OkOk, pitää sitte vissiin mennä itekki kattomaan peeveetä ja toteamaan että ei tää pidä paikkaansa?mese99 kirjoitti:Silti tämä tarinasi ei oikeen natsaa.

- Mese
Ei oikeen nuo sinu välitykset kuulosta semmosilta että niillä 100km/h menis...Valtra_mies kirjoitti:OkOk, pitää sitte vissiin mennä itekki kattomaan peeveetä ja toteamaan että ei tää pidä paikkaansa?mese99 kirjoitti:Silti tämä tarinasi ei oikeen natsaa.Koita ny vaan uskoo..prkl

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paska puhetta, enkä usko. Peeveen vakio välit ovat 13-35 tai 14-35 vuosimallista riippuen. Kun pistetään pienempi eturatas, saat lyhyemmät välit. Sama saadaan aikaan kun pistää isomman takarattaan.Valtra_mies kirjoitti:No kyllä toi mun pevetti tuntuu laiskalta, ku yhen mun kaverin peevees oli porattu 50:nen pytty ja se meni samoilla väleillä yli 100, ja mun 80 pytyllä ja 10-38 väleillä menee vaan 97...
Joten 10-38 välit on aika paljon lyhkäsemmät kun peeveen vakiot, niin tuskin kulkee 97 noilla väleillä kun ei varmaa pitkillä väleilläkään sais kulkemaan noin kovaa...
Hei hei hei! Vaihdettu kampiakseli?
:D:D:DD:D:D:D Varmaa kannattaa vaihtaa kampiakselia ne kun on sellasia vehkeitä et ne joko käy just tai sit eivät ollenkaan.

-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Vois vaihtaa omaan pv:see kammen, jos se muuttas välejä.
Nyt o pv taas pajalla, vuotaa jostaa öljyä. 

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Jos lohkojen välist tiputtaa nii nakkaat vaa vähä tiivistemassaa siihe rakoo lisää ja kovaa ajoa! 

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Juu vittu noilla väleillä eri mee mitenkään nuin kovaa. Ehkä sit jos edessä 15p. Tai sit ei.. Jos 80 tuntuu laiskemmalle ku 50 ni sit siinä o jottain vikana ja pahasti.Valtra_mies kirjoitti:No kyllä toi mun pevetti tuntuu laiskalta, ku yhen mun kaverin peevees oli porattu 50:nen pytty ja se meni samoilla väleillä yli 100, ja mun 80 pytyllä ja 10-38 väleillä menee vaan 97...

Made by: Jespa
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Vittu mitä paskapuhetta, uskomatonta.... 10~38 ja 100. Hahahahahahahaga hahah
a hahahahah.
meepä kirjottaa samallalaila pv foorumille niin sut nauretaan pystyy. Itellä menny näillä: 80cc malossi, ginu, 18mm kaasari.16~28 ja 84km/h ja kuinkamonta mm se sun kaverin pyttys on oikee porattu jos yli 100 menee. Mahtaakohan ees tietää mitä noi välitykset meinaa ja mitä poraus tarkottaa?

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Masa puhuu asiaa! Tollasta paskaa menee pv-foorumille jauhamaan niin tulee paha setä DraGma ja vetää sua henkilökohtaisesti turpaan.Mattimies_ kirjoitti:Vittu mitä paskapuhetta, uskomatonta.... 10~38 ja 100. Hahahahahahahaga hahaha hahahahah.
meepä kirjottaa samallalaila pv foorumille niin sut nauretaan pystyy. Itellä menny näillä: 80cc malossi, ginu, 18mm kaasari.16~28 ja 84km/h ja kuinkamonta mm se sun kaverin pyttys on oikee porattu jos yli 100 menee. Mahtaakohan ees tietää mitä noi välitykset meinaa ja mitä poraus tarkottaa?

-
Pälli jos nuo välit laitat ni neon pitemmät eli kiihtyy hitaammin ja kulkee lujempaa.Valtra_mies kirjoitti:Ja vitut keuli, prkl ku tuntuu vaan että on laiska noilla väleillä..Aattelin että jos pistäs 11-36 tai joku ton tapaset.Sakkee kirjoitti:Peeveessä imukaula ja 10-38 välit? Jos sulla on 80cc malossi jossa 10-38 välit niin eihän sillä saatana pysty ajamaan!Keulii vaa kokoajan. Valtra_Mies nyt menee sun kusetukset VÄHÄN yli. :DDD

- Mese
Doodih manki otti ja päätti lyyä ihtesä jummiin. 

-
No eihänse uskon asia oo, mutta jokanen äijä teistä saa tulla vaikka heti kattoon että menee 97 noilla väleillä yms...ja tänään tuli ostettua vhm:män sylinterikansi, jospa vaikka kotkaan vippais huomena. 

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
No onko niin vaikee laittaa kuvaa siittä PV?!
-
No jos vitun tampsio sanot, kuinka saan koneen+puhelimen onnaan yhteen niin saat vaikka miljoona kuvaa jos haluut..

-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Eikai soo ku pistää kaapeli puhelimee kii ja toinen pää koneeseen kii, ei oo vaikeeta.Valtra_mies kirjoitti:No jos vitun tampsio sanot, kuinka saan koneen+puhelimen onnaan yhteen niin saat vaikka miljoona kuvaa jos haluut..

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG