Toivoisin kommenttia.

Kiitoksia! Ja tuo 8400 on sama kuin se sininen 8400, väri vaan vaihettu ja renkaat suurennettu.Case-kuski kirjoitti:Komeat. Ja mistä sää oikeesti nuita Valmetteja?
Kiitoksia!!Reiska95 kirjoitti:Komeat kuvat!
Eikös se joskus ainaki ollu kova poika kinuamaan, kuulemma ainaki.Case-kuski kirjoitti:Komeat. Ja mistä sää oikeesti nuita Valmetteja?
Ja on edelleen kova kinuujaMrJalli kirjoitti:Eikös se joskus ainaki ollu kova poika kinuamaan, kuulemma ainaki.Case-kuski kirjoitti:Komeat. Ja mistä sää oikeesti nuita Valmetteja?
Kaikilla ihan nättejä kuvia.
Pitääkö jokanen aihe sotkea paskalla?Meikäläine kirjoitti:Ja on edelleen kova kinuujaMrJalli kirjoitti:Eikös se joskus ainaki ollu kova poika kinuamaan, kuulemma ainaki.Case-kuski kirjoitti:Komeat. Ja mistä sää oikeesti nuita Valmetteja?
Kaikilla ihan nättejä kuvia.
Samat sanat.MrJalli kirjoitti:Ei se oo paskapuhetta, kuulemma Farmari99:sinki päreet meni ku kinusit sitä 6400 valmettia niin paljo.
Mut antaa olla, lopetetaan off-topic, JonTTuXilla komiat kuvat.
Jeps, jeps. Tuskimpa nuita modeja ilman kysymistä (=lue kinuamista) saa. Itelle ei oo ainakaa tullu kukaa tarjoamaa, että otappa tästä mun mappi/modi...MrJalli kirjoitti:Ei se oo paskapuhetta, kuulemma Farmari99:sinki päreet meni ku kinusit sitä 6400 valmettia niin paljo.
Myönnän että oon kinunnu, niinku melkeen kaikki foorumilaiset.Ännä kirjoitti:Jeps, jeps. Tuskimpa nuita modeja ilman kysymistä (=lue kinuamista) saa. Itelle ei oo ainakaa tullu kukaa tarjoamaa, että otappa tästä mun mappi/modi...MrJalli kirjoitti:Ei se oo paskapuhetta, kuulemma Farmari99:sinki päreet meni ku kinusit sitä 6400 valmettia niin paljo.
Sulla nyt onki pikkuse paremmat taijot ku muilla.Ännä kirjoitti:Itte en ainakaa oo, jos jotaki tarttoo, niin se teherähän itte!
Väitäkkö ettei Ännä oo harjotellu!?leepu kirjoitti:Sulla nyt onki pikkuse paremmat taijot ku muilla.Ännä kirjoitti:Itte en ainakaa oo, jos jotaki tarttoo, niin se teherähän itte!
Juuriki näi, jossei osaa nii yritetää kuitenki, ite oon yrittäny vaa aina kaikkee, mut oon myös helppo luovuttaas jos joku ei onnistu, esim niiku joku valtra, ei riitä hermot niihi muotoihi.Ännä kirjoitti:Itte en ainakaa oo, jos jotaki tarttoo, niin se teherähän itte!