Onhan se, mutta harrastan myös paljon muutakin. Rahaa menee, ei voi mitään.leepu kirjoitti:Hän tarkoitti, että sinun harrastus on kallista....

Onhan se, mutta harrastan myös paljon muutakin. Rahaa menee, ei voi mitään.leepu kirjoitti:Hän tarkoitti, että sinun harrastus on kallista....
Paska toi on!JonTTuX kirjoitti:Mulla on Nvidia GeForce GT 620 näyttis.Farmari344 kirjoitti:AMD vai Intel? Ja sun pitää uusia emolevyki samalla jos ei oo oikia kantaane.JonTTuX kirjoitti:Hel*etti ku on pas*a prossu!Ei pyöri GTA IV:kää kuunnol. Mikä olis suht halpa ja hyvä prossu?
![]()
Ja se voi olla näyttiksestäki kii, vai mikä näyttis sulla on?
Missäpä kävittä?juhisss kirjoitti:Tulipa semmoset 160km ajettua kelkalla kaverin kans puoliksi.
Puolangalta Paltamoon ja takasi.Mese kirjoitti:Missäpä kävittä?juhisss kirjoitti:Tulipa semmoset 160km ajettua kelkalla kaverin kans puoliksi.
Kiveenkö kolahti? Ite oottelen vielä neulalaakereita...Tm100 kirjoitti:Joo itellä kävi pikku vahinko kelkasta iskari ja tukivarret toiselta puole mutkalle.
Minun tutkimuksen mukaan kaikki ihmiset jotka juovat vettä kuolevat 100% varmuudella.Tele kirjoitti:Kaikki ei-tupakoitsijat kuolevat...
Emmää usko et ne ite menettää siinä mittää vaikka muut polttaa.MrJalli kirjoitti:Mun tutkimuksen mukaan ei auta vaikka kuinka paljon sitä polttamista taivasteltais, ni ei ne polttavat sitä lopeta jos ei lopeta.
Mattimies_ kirjoitti:Jaaha community takas?![]()
Pitäiskö tästä nyt tehdä semmone "Community, parhaat palat"-video, erään kesän seikkailuista :DDMattimies_ kirjoitti:Jaaha community takas?![]()
Ei täs, etäpäivä huomenna ni kerkee auraamaan ja tänään vähän pelailemaan..
Omiesn tietojeni mukaan se on vanha ls-foorumi, josta on ännä, Xarion ja wiuwe tuttuja?Vammas king kirjoitti:Mattimies_ kirjoitti:Jaaha community takas?![]()
Mikä on toi community?
Onko täällä, Ei? Se oli Foorumi missä ei ollu jokasivulla Veevee ja 245HOOVEETEEVITUNVALMETTI ja KUNINGASTAAVIMAAILMANKOVINVITTUPILLURALLIVEHESMISSÄONMAJAKKA....valtravalmet kirjoitti:Foorumi missä ei ollu joka sivulla juttua jakesta.