Ehtii, ehtii ja onneks huomenna alkaa kymmeneltä.MrErkka80 kirjoitti:Kyl viel ehtii

Ehtii, ehtii ja onneks huomenna alkaa kymmeneltä.MrErkka80 kirjoitti:Kyl viel ehtii
No, nyt on kyllä pakko sanoa suorat sanat. Ketään ei kiinnosta! Ja Suomessa jokaisen pitää suorittaa oppivelvollisuus. Kannattaa miettiä mitä puhuu.VALTRABEST54 kirjoitti:Jossitä huomen kehtais kouluu mennä?
Juu niin siinä kävi pöläytti penkkaan ni tuli sit isompi vika kelkkaan. Vaa mulla on jo uus kelkka tiedossa.ponsse16 kirjoitti:Ja tuonki tuli vaan kun pöläytit penkkaa?Tm100 kirjoitti:Ei lasahtanu seinään. Vaa eipä sitä korjata jos runko on murtunu 3 kohtaa. Ja uudet osat maksaa melkeen sen mitä tuo kelkka mikä mulla o.Mese kirjoitti: Joko nyt lasahti seinään?
Kiitos paljon!Farmari344 kirjoitti:Siinä..Maankääntäjä kirjoitti:Viittiskö joku linkata sen Ännän N 163:sen?![]()
Lataa tästä...
MP-Lift 275.Maankääntäjä kirjoitti:Kiitos paljon!Farmari344 kirjoitti:Siinä..Maankääntäjä kirjoitti:Viittiskö joku linkata sen Ännän N 163:sen?![]()
Lataa tästä...
Mikä eekoo tohon menee?
Siis mikä tahansa stollin kiinnikkeillä oleva.A93Hitekki kirjoitti:MP-Lift 275.Maankääntäjä kirjoitti:Kiitos paljon!
Mikä eekoo tohon menee?
Se vaan että niitä parhaimia ei silitkään näy täällä... Se mikä on mun modhosterin läpikäynti niin katon vaan etusivulla ne 6 ladatuinta modia, jos en mitään tiettyä etsi...Verkku kirjoitti:Näyttää tällä Hopealla nousseen vähä kusi päähä. Se on justiin niinku Jeppe sano. Mikä vika siinä on että tänne laitetaan ulkomaalaisten modeja?
Itte en ainakaa aina jaksa kattoo kaikkia modhostereita yms läpitte. Yleensä katton aina ensimmäiseks täältä. Multa ainaki olis jääny monta hyvää modia huomioimatts jos
niitä ei olis laitettu tänne.