E: Ny on farmari99 mieleinen sivumäärä.

Sähän sitä pelihiirtä tarviitkin ku pelaat farminkia ja minecraftin demoa.Jartsu kirjoitti:Uus hiiri tuli eile ja toimii hyvi.
Vittu en pelaa mitään demoa usko se jo.Verkku kirjoitti:Sähän sitä pelihiirtä tarviitkin ku pelaat farminkia ja minecraftin demoa.Jartsu kirjoitti:Uus hiiri tuli eile ja toimii hyvi.
Demo! Hahhhaaaahahahh!Verkku kirjoitti:Sähän sitä pelihiirtä tarviitkin ku pelaat farminkia ja minecraftin demoa.Jartsu kirjoitti:Uus hiiri tuli eile ja toimii hyvi.
No en pelaa mitään demoja uskokaa jo.jemex kirjoitti:Demo! Hahhhaaaahahahh!Verkku kirjoitti:Sähän sitä pelihiirtä tarviitkin ku pelaat farminkia ja minecraftin demoa.Jartsu kirjoitti:Uus hiiri tuli eile ja toimii hyvi.
Kyl jaksaa, jos joku hyvät murkinat pellon reunaa tua.Töötti_miäs kirjoitti:Itehän oon vetäny 14 tunnin työpäiviä kesällä rattorin hytissä.
Kuis?Ezmo kirjoitti:Täälä yläasteelaiset siirtyy iltavuoroon. Alkavat käymään koulussa 15.00-20.45.
Jep, ite käyn aina välissä kotona syömäs ja sit takas pellolle.Aecel kirjoitti:Kyl jaksaa, jos joku hyvät murkinat pellon reunaa tua.Töötti_miäs kirjoitti:Itehän oon vetäny 14 tunnin työpäiviä kesällä rattorin hytissä.
No sanoinooinko et kauaa, 2-3 päivää, jos o hyvät kelit. Kiviäki tuli yks yö kokonaa ajettua ku alko aamulla satamaa ja piti saaha kylvöön.Killerhangar kirjoitti:Eks se joku 10h päivää oo alaikäsellä lain mukaan maksimi? Ja vaikka joku VV on sitä mieltä että pidempäänki jaksais ni eppäilen, raja tulee aina jossai välissä vastaa. Isoveljelle tuli burnoutti toimistotyössä, muttaku päivässä meni vähintää 4h työmatkoihi ja työpäivä kesti sen 12h ni ei vaa jaksanu...
Kesäkuun lopus tahi heinäkuun alus.VALTRABEST54 kirjoitti:Valtravalmet millon te sinne rovaniemelle lähette?
Tajusinko iha oikeen? Ruisleipää ja kahvia termopullos?Töötti_miäs kirjoitti:Jep, ite käyn aina välissä kotona syömäs ja sit takas pellolle.Aecel kirjoitti:Kyl jaksaa, jos joku hyvät murkinat pellon reunaa tua.Töötti_miäs kirjoitti:Itehän oon vetäny 14 tunnin työpäiviä kesällä rattorin hytissä.Joskus soitan niile että tuokaan sitä ruokaa tai roiskeläppiä ja kahveeta termarissa.