sutki kirjoitti:Ei kinosta mitkää stadin maatilat ja teidän rahat ku meitille ei oo tullu sieltä pennin latia mitään tukia Ja sama se vaikka olis isoimpia valtroja siel koska ne on kuitenki yhteiskunnan koneita ja mun pikkufortti on mun oma.
Nyt se tykkää nappi!!
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
Mielestäni tänne keskusteluun saa kirjoitella mitä haluaa, kunhan ei mene liian yksityiskohtiin. Ja minä vain vastaan haasteeseen, te sen aloitatte.
E: Ja jos minulle napsahtaa bännit, se ei ole todellakaan reilua. Koska, minua haukutaan ja arvostellaan täällä päivittäin. Eikö heille tule mitään rangaistuksia?
Kyllä , minulta löytyy HSL:n bussikortti. Voin käyttää sen avulla bussia, ratikkaa, metroa ja junaa. Todella kätevä. Junia tulee 5 minuutin välein, ja juna menee keskustaan n. 10 minuutissa. Ja on meillä tuossa autojakin pihassa.
Viimeksi muokannut Hopea00, 26.02.2013 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikille Helsinkiläisille veronkiertäjille tiedoksi, että maataloustukea maksetaan siksi, että kaupassa ois halvempi ruoka ja varmempi saatavuus. Suomi toimii EU:ssa nettomaksajana, joten samalla tuette muidenkin Eu-maiden Mersulla ajavia isäntiä.
Helsingissä ei ole järkevää pitää montaa autoa. Ne "peltoromut" herättäisivät vain pahennusta. Ja Mersu on huono auto, lukuunottamatta niitä kalleimpia malleja. Eikä se Suomi nyt niin hirveästi tuota maataloustuotteita, muut EU - maat tuottavat paljon enemmän. Minä en asu keskustassa, asun omakotitalo - alueella. Mutta on keskustassakin hienoja asuntoja, katsokaapa vaikka Kruununhaka, Helsinki.
Hopea00 kirjoitti:Helsingissä ei ole järkevää pitää montaa autoa. Ne "peltoromut" herättäisivät vain pahennusta. Ja Mersu on huono auto, lukuunottamatta niitä kalleimpia malleja. Eikä se Suomi nyt niin hirveästi tuota maataloustuotteita, muut EU - maat tuottavat paljon enemmän. Minä en asu keskustassa, asun omakotitalo - alueella. Mutta on keskustassakin hienoja asuntoja, katsokaapa vaikka Kruununhaka, Helsinki.
Vai että mersu on huono auto? Jampalla ei saata olla kokemusta autoista.
sutki kirjoitti:Niimpä ja mää asun joidenki mielestä iha korvessa kylälle vain 10km
Mullekkii sanotaa et asut korves, vaikka kyllälle on vaa 10 km. Ja sitäpaitti on hienompaa asuu tääl maal omakotitalossa ku jossai viidenmiljoonan euro huvilas stadis.
No, kuulkaas tälläiseltä näyttää maalainen kaupungilla:
Karauttaa jo parhaat päivät nähneellä Mersulla parkkipaikalle, joka ei ole sallittu. Nousee autosta ja "työmiehen hymy" vilkahtelee rikkinäisten ja likaisten housujen takaosasta. Henkilöllä on likaiset vaatteet ja takin merkki on Dimex. Hän on ylpeä siitä. Sitten henkilölle tulee kuuma ja hän avaa takkinsa. Takin alta paljastuu valtava kaljamaha ja Mercedes Benz - henkselit pitävät housuja ylhäällä. Hänellä on päässään Valtra - lippis. Jokainen, joka kulkee hänen ohitseen haistaa tupakan ja hien hajun, näkee että on poltettu nuoresta asti.