Minä menos ku setä ajaa siel 405 Turbo pösölläVerkku kirjoitti:Onko kukaan tulossa PeltoRance 2013 rallitapahtumaan lauantaina tänne kankaanpäähän?

Minä menos ku setä ajaa siel 405 Turbo pösölläVerkku kirjoitti:Onko kukaan tulossa PeltoRance 2013 rallitapahtumaan lauantaina tänne kankaanpäähän?
Me taas ollaa jo toista viikkoo katottu jarrujärjestelmää, kuorma-auton siis. @Logistiikka Loimaa 5/5sutki kirjoitti:Mistäköhä toi opettaja aina keksii mulle jotain tylsiä hommia kuten tänään hallissa vaan jtn bemarin jäähdytys järjestelmää ilmasin ja sitte seurasin miten lämpiää ja ku lämpes kunnolla ootin että jäähtyy ja piti sitten testata nesteen pakkasenkesto.
Se oli tarkotuskin. :DDWiuwe^ kirjoitti:Hämävää pikkukuva..
Sun on ihan turha pätee, koska tiedän siitä kisasta vähä enemmän ku oon sielä kans toimitsijana. Ja sitäpaitsi turbolla varustetut autot on kiellettyjä siinä kisas...AkStunt80 kirjoitti:Minä menos ku setä ajaa siel 405 Turbo pösölläVerkku kirjoitti:Onko kukaan tulossa PeltoRance 2013 rallitapahtumaan lauantaina tänne kankaanpäähän?Ja se ei oo rallitapahtuma, se on "kestävyysajoa". Oli pakko pätee, sori.
Mää voin tulla ja naapuri ajaa sie no ei ny ihan naapuri.Verkku kirjoitti:Onko kukaan tulossa PeltoRance 2013 rallitapahtumaan lauantaina tänne kankaanpäähän?
Reilua saatana, toiset mussuttaa makkaraa ilmaseks ja toiset maksaaVerkku kirjoitti:Sun on ihan turha pätee, koska tiedän siitä kisasta vähä enemmän ku oon sielä kans toimitsijana. Ja sitäpaitsi turbolla varustetut autot on kiellettyjä siinä kisas...AkStunt80 kirjoitti:Minä menos ku setä ajaa siel 405 Turbo pösölläVerkku kirjoitti:Onko kukaan tulossa PeltoRance 2013 rallitapahtumaan lauantaina tänne kankaanpäähän?Ja se ei oo rallitapahtuma, se on "kestävyysajoa". Oli pakko pätee, sori.
On muute hienoo ku toimitsijana saa makkaraa ja kahvia ilmaseks.
Meille joskus syksyllä selitti päivän paineilmajarruista. Ja työntömittaa opetti yks opettaja 3päivää ja kun toinen meinas alkaa selittään niin sanottii heti että älä sinäkin nyt alota. Logistikkaa Jämsä 6/5 koska sisun pöllinosturin koppi melkein puhkiruostunut.Wiuwe^ kirjoitti:Me taas ollaa jo toista viikkoo katottu jarrujärjestelmää, kuorma-auton siis. @Logistiikka Loimaa 5/5sutki kirjoitti:Mistäköhä toi opettaja aina keksii mulle jotain tylsiä hommia kuten tänään hallissa vaan jtn bemarin jäähdytys järjestelmää ilmasin ja sitte seurasin miten lämpiää ja ku lämpes kunnolla ootin että jäähtyy ja piti sitten testata nesteen pakkasenkesto.
Meillä bussipuolelaiset huitas scaniasta hantin puolelta palan pois hiiabilla :DD 5/5 menosutki kirjoitti:Meille joskus syksyllä selitti päivän paineilmajarruista. Ja työntömittaa opetti yks opettaja 3päivää ja kun toinen meinas alkaa selittään niin sanottii heti että älä sinäkin nyt alota. Logistikkaa Jämsä 6/5 koska sisun pöllinosturin koppi melkein puhkiruostunut.Wiuwe^ kirjoitti:Me taas ollaa jo toista viikkoo katottu jarrujärjestelmää, kuorma-auton siis. @Logistiikka Loimaa 5/5sutki kirjoitti:Mistäköhä toi opettaja aina keksii mulle jotain tylsiä hommia kuten tänään hallissa vaan jtn bemarin jäähdytys järjestelmää ilmasin ja sitte seurasin miten lämpiää ja ku lämpes kunnolla ootin että jäähtyy ja piti sitten testata nesteen pakkasenkesto.
Joo itekki latasin jo eilen.Mr_Simppa. kirjoitti:Pikkuse myöhässä, on ollu jo täällä kauan
Nii kukkaa ossoo?AkStunt80 kirjoitti:Kuka osaa käyttää Raha koodia ETS 2? Ilmottakaa YV, mahollisimman nopee!