Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Synttärit tänään 10v.!
Viimeksi muokannut Olzei_, 05.01.2012 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Oikeinkirjoitus!
Syy: Oikeinkirjoitus!
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Onnia j0nsku!
-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kiitos!

Viimeksi muokannut Casemies, 05.01.2012 23:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Oikeinkirjoitus, ps: Vältä jatkossa yhdensanan viestejä.
Syy: Oikeinkirjoitus, ps: Vältä jatkossa yhdensanan viestejä.
-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Huomenna varmaan auraa pihaa. 

- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Jaajaa sellanen kyläreissu ei olis pitäny lähtä valametin ruoskalla. Kun yhes välis pisti valot päälle oikeen puolen vilkku sytty eikä lähtenyt pois päältä. Ja kaupanpihalla kun koitti käynnistää kuuluu vaa startista helvetinmoinen rutina ilmeisesti hammaskehä vetelee viimesiään.
No sullahan on ollu veikee kauppareissu Valmetilla. Joutuskai sitä petiä kohti hiipiä että jaksaa huomenna taas rassata konetta.

Mikä julumetti ja paljo ajettu?maatila kirjoitti:Jaajaa sellanen kyläreissu ei olis pitäny lähtä valametin ruoskalla. Kun yhes välis pisti valot päälle oikeen puolen vilkku sytty eikä lähtenyt pois päältä. Ja kaupanpihalla kun koitti käynnistää kuuluu vaa startista helvetinmoinen rutina ilmeisesti hammaskehä vetelee viimesiään.

- Maatila
- Moderaattori
Valmet 605,ajettu 13000h..
Isäntä on alkanu katumaan ton ostamista 

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Osta Foortti.maatila kirjoitti:Jaajaa sellanen kyläreissu ei olis pitäny lähtä valametin ruoskalla. Kun yhes välis pisti valot päälle oikeen puolen vilkku sytty eikä lähtenyt pois päältä. Ja kaupanpihalla kun koitti käynnistää kuuluu vaa startista helvetinmoinen rutina ilmeisesti hammaskehä vetelee viimesiään.

Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Oon sanonu tän sulle joskus ennenkii, ajaisit massikalla.maatila kirjoitti:Valmet 605,ajettu 13000h..Isäntä on alkanu katumaan ton ostamista

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Maatila
- Moderaattori
On ne tossa toisessaki ollu kuulemma samat viat joskus ja nii on naapurillakin, ilmeisesti tyyppi vika tuo hammaskehän loppuun kuluminen noisa valameteissa. Ei oikee massikalla viittiny mennä ku siinä on perälevy peräs
Kyllä tässä talossa parraimmat on jontikka ja massikka 

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Kyl siihen meijenkii omaan vaihettiin hammaskehä, kai tuosta on menny veet ja öljyt sekasiin?maatila kirjoitti:On ne tossa toisessaki ollu kuulemma samat viat joskus ja nii on naapurillakin, ilmeisesti tyyppi vika tuo hammaskehän loppuun kuluminen noisa valameteissa. Ei oikee massikalla viittiny mennä ku siinä on perälevy peräsKyllä tässä talossa parraimmat on jontikka ja massikka

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- leepu
Meillä meinas tulla 512:ssee iso remontti viimetalavena.Isäntä rupes kahtoo ölijyjä kohta kuuluu"voi vittu" mittatikus olijy iha vaahossa ja vetelänä,noo roppu auki pohojasta seuraavat sanat "voi vitu vitu vittu nyt ne saatanat on sekasi vittu" noo ei jollu vielä kovin pahasti sekasi jotenka nakattii uuvet ölijyt,ja suoraa korrille ja tehtii sitte siinä samalla kone remppa.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- Maatila
- Moderaattori
En ainakaa usko ,että olis vaa en kyllä oo kattonukkaa. Pitäs varmaa kattoo.. Valtralla oli sillon uusinu kytkimen ja se on aivan niinku viimesiä seki vetelis ja koneremoninki kuulemma olivat sillon siihen tehneet ja maalailleet sun muuta pientä oli tehnyt siihen. Voisin sanoo ton kytkimen perusteella ettei ylivieskan valtralla osata koneita korjataMassey_man kirjoitti:Kyl siihen meijenkii omaan vaihettiin hammaskehä, kai tuosta on menny veet ja öljyt sekasiin?maatila kirjoitti:On ne tossa toisessaki ollu kuulemma samat viat joskus ja nii on naapurillakin, ilmeisesti tyyppi vika tuo hammaskehän loppuun kuluminen noisa valameteissa. Ei oikee massikalla viittiny mennä ku siinä on perälevy peräsKyllä tässä talossa parraimmat on jontikka ja massikka

- Ännä
- Moderaattori
Tyyppivika tuo hammaskehän kuluminen, jopa uuemmissa Valtroissa. Mutta kyllähän nuo -05 sarjan Valmetit on kestäviä konehia, koululla on 505 ja 605, kummallaki ajettu ~10 000h ja ei mun tietääkseni oo muuta tehty ku turpo vaihettu 505:een. Koululla ku ei kaikki ihan silkkihanskoin käsittele nuita koneita.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Maatila
- Moderaattori
Joo meilläkin on molemmilla 605 päästelty yli 10000h tosin punasella on ite vaa ajettu reilu 800h.
Musta ainaki on kestänyt tosi hyvin ,vaa tosta punasesta ei niin voi sanoo.. Ja musta on siis ollut uudesta asti tässä talossa.
Musta ainaki on kestänyt tosi hyvin ,vaa tosta punasesta ei niin voi sanoo.. Ja musta on siis ollut uudesta asti tässä talossa.
Viimeksi muokannut Maatila, 06.01.2012 11:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Ostitteko käytettynä ton kyseisen 605:sen?
- Maatila
- Moderaattori
No ostettii reilu 3 vuotta sitte ylivieskan valtralta
Ja sillonki oli tarkotus mennä 90-90 viiatti ostaan 

-
- Kielet: Suomi Suomi ja Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
Asiasta toiseen, millä ohjelmal muokkaatte videoita?? Ite tol movie makerilla aloin, ja muuten ihan hyvä, mutta mistä voi leikata videota ja saako kahta ääntä ns. päällekkäin? (musa alle ja ääni musiikin päälle)
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
Tiedä kui paljon edellinen omistaja oli tuhonnu. Olisitte ontanu Fiiun ne o hyviä pelejä.maatila kirjoitti:No ostettii reilu 3 vuotta sitte ylivieskan valtraltaJa sillonki oli tarkotus mennä 90-90 viiatti ostaan
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Onhan siihen aina pientä remppaa tehty, jokos muuten nostolaite pysyy ylhäällä, viimmeksi kun sillä ajoin niin tahto pudota kokoajan. Ja onhan siihen ovi vaihdettu kun pojat sen kaato siinä navetan nurkalla.Ännä kirjoitti:Tyyppivika tuo hammaskehän kuluminen, jopa uuemmissa Valtroissa. Mutta kyllähän nuo -05 sarjan Valmetit on kestäviä konehia, koululla on 505 ja 605, kummallaki ajettu ~10 000h ja ei mun tietääkseni oo muuta tehty ku turpo vaihettu 505:een. Koululla ku ei kaikki ihan silkkihanskoin käsittele nuita koneita.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Ännä
- Moderaattori
Eikös se oo kestävyyjen merkki ku ovi vaa meni rikki ku kossit kaatoo! Olis varmaan menny vaa lasi muttaku oli ovi kokona auki. Ja nostolaiteet laskee helvetin hitaasti niissä, mutta 605:ee saati korjattua se.urakkamies kirjoitti:Onhan siihen aina pientä remppaa tehty, jokos muuten nostolaite pysyy ylhäällä, viimmeksi kun sillä ajoin niin tahto pudota kokoajan. Ja onhan siihen ovi vaihdettu kun pojat sen kaato siinä navetan nurkalla.Ännä kirjoitti:Tyyppivika tuo hammaskehän kuluminen, jopa uuemmissa Valtroissa. Mutta kyllähän nuo -05 sarjan Valmetit on kestäviä konehia, koululla on 505 ja 605, kummallaki ajettu ~10 000h ja ei mun tietääkseni oo muuta tehty ku turpo vaihettu 505:een. Koululla ku ei kaikki ihan silkkihanskoin käsittele nuita koneita.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Maatila
- Moderaattori
Meillä ei mustalla 605:lla pystyny kelasilippuria vetään ku nostolaite nousi ja laski kokoaja. Piti massikalla sillon silppuroida sillo 80 luvulla ku valmetti syyti vaa multaa kärryy. Itekki koin sen kun kävin silppuroimassa raiviolta kesannot sillä ja välillä multa lens ja välillä taas ei niittäny juurikaa mitää
En tiiä ,seki taitaa olla jonkinlainen tyyppivika kun uudesta asti on tehnyt samaa. Nauraminen