21 päivää tupakoimatta ja toppa päivässä niin siitä pystyy laskemaan säästetyt eurot. Tosin ite oon laskenu tolla venäjän hinnalla, joten helposti rahottaa kaikkea kun ei tupakoi enää.urakkamies kirjoitti:Eihän tuossakaan olisi kuin puolentoista kuukauden tupakat jos polttais, että ei tämä niin kallista ole. Ja varmaan sais nätisti ryypättyäkin viikonlopussa saman määrän rahaa. Ne on näitä pieniä valintoja.
Hattua nostan jos onnistut lopettamaan, ei varmasti tarvitse katua sitä päätöstä.Teemu kirjoitti:21 päivää tupakoimatta ja toppa päivässä niin siitä pystyy laskemaan säästetyt eurot. Tosin ite oon laskenu tolla venäjän hinnalla, joten helposti rahottaa kaikkea kun ei tupakoi enää.urakkamies kirjoitti:Eihän tuossakaan olisi kuin puolentoista kuukauden tupakat jos polttais, että ei tämä niin kallista ole. Ja varmaan sais nätisti ryypättyäkin viikonlopussa saman määrän rahaa. Ne on näitä pieniä valintoja.
Styreenilevystä ilmeisesti.Muhka kirjoitti:Nätti kärry! Onko ite tehty ja jos on ja mistä materiaalista? Logilla on komee pölliauto!
Juu itse tehdyt. Ohkaisesta styreeni levystä.Muhka kirjoitti:Nätti kärry! Onko ite tehty ja jos on ja mistä materiaalista? Logilla on komee pölliauto!
Akseli on vaan sahattu semmoseen 45 asteen kulmaan.Deereman kirjoitti:Styreenilevystä ilmeisesti.Muhka kirjoitti:Nätti kärry! Onko ite tehty ja jos on ja mistä materiaalista? Logilla on komee pölliauto!
Ja mitenkäs LogLifti on laittanu pyörät kääntymään?
Joo itekki ostin sillo keskiviikkona sieltä saman sinisenä.Simppa kirjoitti:Okrasta Valtralta tarttu mukaan T163 15€:llä, ostin kun halvalla sai