Teillä alko olemaan sellainen tappelu, että hyvä oli laittaa jo rauhottumaan.Hopea00 kirjoitti:Rikoinko jotain sääntöä räikeästi? Selitystähän siellä ilmoituksessa ei ollut, ei ollut myöskään porttikiellon antajaa. Yhtään varoitustakaan en ollut ansainnut.Ezmo kirjoitti:Pienissä rikkomuksissa parin varotuksen jälkeen bannit, mut isommissa rikkomuksissa tai muuten tarpeen vaatiessa suoraan banneille.Tele kirjoitti:Ja muistaakseni se on niin että eka varoitus, ja sitten voi vasta antaa porttikieltoa, todella surkeat moderaattorit/järjestelijät ym, kun eivät edes sääntöjä noudata.
Kyllä minä saan itseäni sekä muita kaupunkilaisia puolustaa.Massey_man kirjoitti:Hopia rauhotu nyt jo seo pelkkää vittuilua ei siitä tartte välittää noudatat va rutsin neuvoa.
Sitäpaitti kyl kuusiokantasen pultin saa ihan helposto pyöreeks jos käyttää kiintopuolta tai maatilasorvia.
En saanu konvattua Valtraa. Peli tiltaa ku ostaa.Meikäläine kirjoitti:Saikkos Töötti_miäs yv:een eile?
Ite huomannu että riippuu aika paljosutki kirjoitti:Mitä isompi auto niin sitä helpompi on ajaa kaupungissa.
:3AkStunt80 kirjoitti:Volvo on traktori.
Vitun vaikee päätös, PV vai Mersu 200D?Auttakaa köyhää.
En oo ollu sillo viel foorumilla, mutta muistan sen silti! Vai koska vaihto?Tele kirjoitti:kuka muistaa milloin Ännä vaihtoi tähän nykyiseen nimimerkkinsä,
Tosijonnet ei muista sitä nimimerkkiä.
Paskat, mä tee mitään 3 autollaMrErkka80 kirjoitti::3AkStunt80 kirjoitti:Volvo on traktori.
Eli mersu.
Kylmää viä ValtraN111 muistan.Tele kirjoitti:kuka muistaa milloin Ännä vaihtoi tähän nykyiseen nimimerkkinsä,
Mikä tappelu sun nyt on saatava aikaseksi?Tele kirjoitti:kuka muistaa milloin Ännä vaihtoi tähän nykyiseen nimimerkkinsä,
Mece tietysti! Mulla ollu PV ja nyt 200D Mersu, kyllä se Mersu PV:n voittaa.AkStunt80 kirjoitti:Volvo on traktori.
Niinpä, se jätkä on kaahu jonne, jos ei tiiä jonku entistä nickiä...Ezmo kirjoitti:Mikä tappelu sun nyt on saatava aikaseksi?Tele kirjoitti:kuka muistaa milloin Ännä vaihtoi tähän nykyiseen nimimerkkinsä,