Rekisteröityneet käyttäjät:
Exabot [Bot], Google[Bot], Valtra_mies
No mikäs siinä ku ei vain osaaMr_Simppa. kirjoitti:Ite en tykkää Dirtistä yhtää, ei ojia, ja muutenkin aika epäaito ajettavuus ja mapit..
Oisko tankki tyhjäks ja reiän päälle pienkerros jotain pikaliimaa tai sikaflexiä.BluePower kirjoitti:Sanokaapa, millä voi paikata muovisessa tankissa olevan reiän? Ei ole iso reikä.
Varo ettei tuu pylly kipeeks, jos vie meet uusiks munaa hakeevaltravalmet kirjoitti:Käytii virpomassa taavilla kaverinkaa, saatii munaa.kohta uusiks.
Muovihitsaus.Massey_man kirjoitti:Oisko tankki tyhjäks ja reiän päälle pienkerros jotain pikaliimaa tai sikaflexiä.BluePower kirjoitti:Sanokaapa, millä voi paikata muovisessa tankissa olevan reiän? Ei ole iso reikä.
Onnea siitä! Ite en oo vielä onnistunu, tosin oon vaan kerran yrittäny.Valtra_mies kirjoitti:No nyt onnistuu renkaan vaihot ja ingametukset.
Plastic paddingilla on semmosta öljyn kestävää muovin paikkausainetta.BluePower kirjoitti:Sanokaapa, millä voi paikata muovisessa tankissa olevan reiän? Ei ole iso reikä.
Valtra_mies kirjoitti:Voisko joku uppia ny nopiaa mulle sen Valtra N163:sen?
![]() | Lataa tästä... |
Multa ainaki löytyy Megasavo.Valtra_mies kirjoitti:Nytte joku uppaa nopeeta Megasavon?!
Vai onko sitä kellään?
Vois ees joku vastata niin ei tarvi turhaan kysellä..
Juu hyvä, pistä sitte yv:llä.Töötti_miäs kirjoitti:Multa ainaki löytyy Megasavo.Valtra_mies kirjoitti:Nytte joku uppaa nopeeta Megasavon?!
Vai onko sitä kellään?
Vois ees joku vastata niin ei tarvi turhaan kysellä..Mä pistän uppimaa.
Laitappas miullekki jos kehtaat.Töötti_miäs kirjoitti:Multa ainaki löytyy Megasavo.Valtra_mies kirjoitti:Nytte joku uppaa nopeeta Megasavon?!
Vai onko sitä kellään?
Vois ees joku vastata niin ei tarvi turhaan kysellä..Mä pistän uppimaa.
Laita suoraan tähän niin noi saa jookos.Töötti_miäs kirjoitti:Juu, pistetään linkkiä sit.