Kyllähän nuista saa ihan kohtuulliset litra tehot.Killerhangar kirjoitti:Wankelista saa niin vitusti tehoa irti, se vaa että niiden kesto on niin ja näin....


Kyllähän nuista saa ihan kohtuulliset litra tehot.Killerhangar kirjoitti:Wankelista saa niin vitusti tehoa irti, se vaa että niiden kesto on niin ja näin....
Oot osannu taas lukee lehtiä.Killerhangar kirjoitti:No ekaks tosta lähtee solmuun kytkin. Koska 90% todennäkösyydellä se on sintterikytkin. Loput voittekin päätellä ite mitä tapahtuu ku jotkut -97kat jotka LUULEEE osaavansa ajaa 800 hepan (en mäkää hullu ole) takavetoa, sillä perusteella että Valtra 6400 ringittämisessä kylällä on pro niin....
Ohan tuo oikeasti iha saatanan ruma. Mitä tolla ees tekee Suomessa?Ventti kirjoitti:Tämmöne ku ois. :3
http://www.nettiauto.com/toyota/supra/5905274
En keksi tosta yhtään hyvää syytä miksi minä tollaisen hommaisin. Siinä on targa-katto.Aecel kirjoitti:Ohan tuo oikeasti iha saatanan ruma. Mitä tolla ees tekee Suomessa?Ventti kirjoitti:Tämmöne ku ois. :3
http://www.nettiauto.com/toyota/supra/5905274
Ite en ainakaan ettimisellä löytäny noille tehoille Supraan sopivaa kytkinpakettia kys. valmistajalta mikä ei olis sintteri...TeemuK kirjoitti:Oot osannu taas lukee lehtiä.Killerhangar kirjoitti:No ekaks tosta lähtee solmuun kytkin. Koska 90% todennäkösyydellä se on sintterikytkin. Loput voittekin päätellä ite mitä tapahtuu ku jotkut -97kat jotka LUULEEE osaavansa ajaa 800 hepan (en mäkää hullu ole) takavetoa, sillä perusteella että Valtra 6400 ringittämisessä kylällä on pro niin....
Pösö on asia erikseen, kun puhutaan mopoista. Etkö tiedä, että pösö ei tee autojaRainBow_ kirjoitti:Miksei pösöä? Eikö ne ollu parhaita?Tuppurainen kirjoitti:Tohon kyl rahat riittäis, vieläpä punainen
http://www.nettiauto.com/toyota/supra/5543962
Siinä Volvossa ku o lastu ja dieseli niin vääntöä vähä reippaasti ja luistonesto hakkaa vasten niin ahkerasti että siinä se haaste tulee.maatila kirjoitti:Saa olla jo taitava jos ei pysy etuveto lapases. Enkämää kokemuksias halunnu kysellä kuhan vaa sanoin. Tarvi kaikkia tosissaa ottaa..Joo vois ne mustana olla hienommat ,mutta maku asioita.
Mulla ainakin on "DSTC" nappi siinä kojetaulussa alaalla kynätelineen yläpuolella. Siinä on rivi muitakin nappeja. Ja se on ajonvakautusjärjestelmä eikä pelkkä luistonesto.Killerhangar kirjoitti:Siinä Volvossa ku o lastu ja dieseli niin vääntöä vähä reippaasti ja luistonesto hakkaa vasten niin ahkerasti että siinä se haaste tulee.maatila kirjoitti:Saa olla jo taitava jos ei pysy etuveto lapases. Enkämää kokemuksias halunnu kysellä kuhan vaa sanoin. Tarvi kaikkia tosissaa ottaa..Joo vois ne mustana olla hienommat ,mutta maku asioita.
Mistä vitusta ees tommosessa -09 V70ssa otetaan luistonesto pois? Niin saatanan vaikeeselkonen kapiini muutenki että...
Sulle Killeri ihan tiedoks että kyllä tommonen 90 hp diesel pösö liikahtaa aivan riittävästi, vaikka ei uskoisi, niin yllättävän pirteä diesel autoksi. Kulkee sen verran että ei sil jalkoihin jää. Ja jos ei oo kokemusta kyseisestä autosta niin ei kannata lähtee ees pätemään mitäänKillerhangar kirjoitti:Huikeet 90 pollea, liikkuks tommone muutenku tasasella?
Ja Säxä-sunnuntai on aina Säxä-sunnuntai:
http://www.nettiauto.com/nissan/200sx/5906469
http://www.nettiauto.com/nissan/200sx/5752154
E: Ja kiiltävät kehät sopii ainoastaan vanteisiin joissa on lippaa. Tommoset muovikromin näköset paskat jorpakkoo ja vaikka peltivanteilla ajaa...
Nappaat sulakkeen vittuhun, ni ei estele enää.Killerhangar kirjoitti: Siinä Volvossa ku o lastu ja dieseli niin vääntöä vähä reippaasti ja luistonesto hakkaa vasten niin ahkerasti että siinä se haaste tulee. Mistä vitusta ees tommosessa -09 V70ssa otetaan luistonesto pois? Niin saatanan vaikeeselkonen kapiini muutenki että...
Toi on totta. Mut sit kun sitä lippaa on reilun tuuman verran, ni sit se alkaa näyttämään hyvältä kiillotettuna.Killerhangar kirjoitti: E: Ja kiiltävät kehät sopii ainoastaan vanteisiin joissa on lippaa. Tommoset muovikromin näköset paskat jorpakkoo ja vaikka peltivanteilla ajaa...
EIpä tarvi enää kys. auton kyydissä istua kun seuraavalla viikolla menee kuulemma vaihtoon pari vuotta uudempaan 520Dhen...Diesel Power kirjoitti:Nappaat sulakkeen vittuhun, ni ei estele enää.Killerhangar kirjoitti: Siinä Volvossa ku o lastu ja dieseli niin vääntöä vähä reippaasti ja luistonesto hakkaa vasten niin ahkerasti että siinä se haaste tulee. Mistä vitusta ees tommosessa -09 V70ssa otetaan luistonesto pois? Niin saatanan vaikeeselkonen kapiini muutenki että...![]()
Pitäs enolle ehottaa tuota 960:n kaveriks.