Mutta onhan natikassaki apukuskin penkki kuskin penkin takana.Neliveto kirjoitti:Jeps ja vielä DeLuxe mallia jossa apukuskin penkki kuskin penkin takana.. Tais olla ainut vertailu missä Urkki oli ykkönenmaon kirjoitti:Ursus.

Mutta onhan natikassaki apukuskin penkki kuskin penkin takana.Neliveto kirjoitti:Jeps ja vielä DeLuxe mallia jossa apukuskin penkki kuskin penkin takana.. Tais olla ainut vertailu missä Urkki oli ykkönenmaon kirjoitti:Ursus.
Niinhän se on mutta urkissa taitaa vänkärillä olla paremmat oltavat kun itse kuskilla.Tammiaro kirjoitti:Mutta onhan natikassaki apukuskin penkki kuskin penkin takana.Neliveto kirjoitti:Jeps ja vielä DeLuxe mallia jossa apukuskin penkki kuskin penkin takana.. Tais olla ainut vertailu missä Urkki oli ykkönenmaon kirjoitti:Ursus.
Ei minunkaan tarvii mennä mäki oon kipee.Onskuli kirjoitti:Kipeenä nii ei tarvii mennä kouluu. :DD
Oispa meilläki joskus! Tai etes poronkäristystä.valmet00 kirjoitti:poronliha keittoo oli koulus ruoakana
tuu mun servullevaltra a92 kirjoitti:Koulusta tulin saatana kastuin kun rupes sataa vaakatasossatulisko kukaan fs13 servulle??
Meilläki piti olla nii oli jottai muuta kallaa eikä yhtää lohta.Valmet 1102 kirjoitti:Oispa meilläki joskus! Tai etes poronkäristystä.valmet00 kirjoitti:poronliha keittoo oli koulus ruoakana
Tänään ruokalistas luki että lohikeittoa ja kun ottii sitä nii ei tullu yhtää lohen palasta vaa olivat tunkeneet seitä sinne.
Pitäs äikän referaatti vääntää huomiseks.Diesel Power kirjoitti:Pitås vitun enkun aine vääntää huomiseks..
Et sitte vanhempaa juttua löytäny ku joku iltasaatana.Wiuwe^ kirjoitti:Iltasaatana :3
Jep samoin, referaattia väsäämää:) Onneks mulla ei ole enkkua...VIELLÄ!-Tukkijätkä kirjoitti:Pitäs äikän referaatti vääntää huomiseks.Diesel Power kirjoitti:Pitås vitun enkun aine vääntää huomiseks..