Se on totuus, tän komiampaa konetta EI ole.

Ookko iha varma että Fentti maksaa 100k enemmä ku Valtra??XarioN kirjoitti:No oha Valtras kaikki tärkeimmät kummiski käsinojas, en mä kyllä ainakaa maksaasi 100k lisää siitä että nappulat on vähä lähempänä kättä.Ännä kirjoitti:Ventissä on sentää ne nappulat hyväs paikas käden ulottuvilla, eikä mihnää oikias nurkas niinku Valtrois. Onneksi tuon uuden proto-Vallun myötä tulee muutos tuohon asiaan.Simppa kirjoitti: Ehkä noi vanhemmat ventit on kumminki mun juttuNiis uusis on niin vitun paljon nappuloita yms ni ei sitä kukaa osaa ees käyttää. Kävi isäntä ajamas ni sano et iha kamala oli.
Vaikka ne onki käsinojas nii ne on siihenki saatu sijooteltua päin persettä... Niinku nostolaitevipu ja lohkot on sielä oikias reunas. Ja käsikaasu, mitä tulee usein käytettyä on vieläki sielä sivussa. Mun mielestä kaikki pitäis olla siinä käsinojas jos semmonen on kerran saatu laitettua, niin ei tarvi kurkotella sinne käsinojan "taakse". Työharjottelupaikan nyykkäris on pirun hyvä se käsinoja.XarioN kirjoitti:No oha Valtras kaikki tärkeimmät kummiski käsinojas, en mä kyllä ainakaa maksaasi 100k lisää siitä että nappulat on vähä lähempänä kättä.Ännä kirjoitti:Ventissä on sentää ne nappulat hyväs paikas käden ulottuvilla, eikä mihnää oikias nurkas niinku Valtrois. Onneksi tuon uuden proto-Vallun myötä tulee muutos tuohon asiaan.Simppa kirjoitti: Ehkä noi vanhemmat ventit on kumminki mun juttuNiis uusis on niin vitun paljon nappuloita yms ni ei sitä kukaa osaa ees käyttää. Kävi isäntä ajamas ni sano et iha kamala oli.
Ainaki vielä, toivottavasti nuitten uusien mallien myötä tulis tuohonkin asiaan muutos.Maankääntäjä kirjoitti:Valtra on kuin Nokia. Kehityksessä jäljessä ergonomisesti...
![]() | Lataa tästä... |
Ottaen huomioon tämä keskustelu on Yleinen Keskustelu (vapaa sana) nii täällä saa kysyä tai kirjottaa mitä haluaa.Simppa kirjoitti:Mee ny vittuun kyselemäst koneista Tietokoneet aihekin on olemassa!
![]() | Lataa tästä... |
Aika paha,ite keulin nurmikolla eturenkaan vinoon :DDMr_Leskelä kirjoitti:^Pw:llä keuliminen on aika eeppistä ku hirttää kaasu ja ajat soratiellä.
Koneessa ei riitä todennäkösesti tehot. Kokeile vaikka poistaa jotai turhia modeja.Farmari44 kirjoitti:Niin mitä pitää tehä kun tää mun mappi vaan lataa ja lataa vaikka on se mappi joka pitäs toimii.
Niin mutta siellä vastaus tulee nopeammin!/varmemmin....Valmet 1102 kirjoitti:Ottaen huomioon tämä keskustelu on Yleinen Keskustelu (vapaa sana) nii täällä saa kysyä tai kirjottaa mitä haluaa.Simppa kirjoitti:Mee ny vittuun kyselemäst koneista Tietokoneet aihekin on olemassa!
Nii iha turhaa huutelet täällä!!