vai pitääkö mun ostaa se LS13 sieltä steamin kautta ja sitte ostaa se ursus addon?
Samaa mietin täs justiin.Valtra T kirjoitti:Onko mahdollista että jos mulla on CD-versio LS13 ja ostan steamista sen Ursus addonin ku se on allenukses?![]()
vai pitääkö mun ostaa se LS13 sieltä steamin kautta ja sitte ostaa se ursus addon?
Voisin yrittää.Valmet 1102 kirjoitti:Kukkaa haluais tehdä mulle äänet waw muotoon ja silleen ne ettei käy pätkimällä ne äänet sitte traktorissa? Luvassa palkiota sille joka viittii!
Sielä steamis lukee että joitakin cd pelejä saa liitettyä steamiin.Erkka kirjoitti:Samaa mietin täs justiin.Valtra T kirjoitti:Onko mahdollista että jos mulla on CD-versio LS13 ja ostan steamista sen Ursus addonin ku se on allenukses?![]()
Voi juma mitenkähän ton pelin saa lisättyä tonne steamiin. D:Erkka kirjoitti:Samaa mietin täs justiin.Valtra T kirjoitti:Onko mahdollista että jos mulla on CD-versio LS13 ja ostan steamista sen Ursus addonin ku se on allenukses?![]()