Koodi: Valitse kaikki
http://oi40.tinypic.com/35mqdes.jpg
Taispas ollu kuule minulla ensimmääsenä tuo fontti.Hopea00 kirjoitti:EI.
Tein eilen täysin samanlaisen Korvan allekirjoitukseen.
Matkijat.
Miks sä tuut aina valittamaan myös, ihan turhaa.Viki kirjoitti:Mutta onko tosta turha rupee valittaa, kun yhtä hyvin Twixi vois valittaa, että kun se on hänen fonttinsa, ja kaikki käyttää sitä.
Nyt vittu oikeasti lopettakaa!!! Kukaan ei jaksa tätä!!! Ja ihan hyvin muut voi käyttää samaa foonttia ja väriä!Hopea00 kirjoitti:Miks sä tuut aina valittamaan myös, ihan turhaa.Viki kirjoitti:Mutta onko tosta turha rupee valittaa, kun yhtä hyvin Twixi vois valittaa, että kun se on hänen fonttinsa, ja kaikki käyttää sitä.
Pidä turpa kii, jos et tee muuta kuin valitat.
No vituttaa kun sinä valitat joka asiasta, vaik muut antaa olla.Hopea00 kirjoitti:Miks sä tuut aina valittamaan myös, ihan turhaa.Viki kirjoitti:Mutta onko tosta turha rupee valittaa, kun yhtä hyvin Twixi vois valittaa, että kun se on hänen fonttinsa, ja kaikki käyttää sitä.
Pidä turpa kii, jos et tee muuta kuin valitat.
Juntit!! Nytte ehkä ei kannata tulla sanomaan mitää junteista jos koko vorkka o niit täynnä. Olisit sitteki pysyny siin tappiperse tyylissäs. Jos helsingin homot tulis tänne tai muualle maaseudulle ne olis viikossa nii kuolleita kun ei pysty ku helsinkis ei tarvii muutaku ollaa vaan saatana.Hopea00 kirjoitti:En mutta, vituttaa ihan sairaasti se että te juntit saatte valittaa mulle kaikesta, ja mä en saisi sitten valittaa mistään.
+1.jemex kirjoitti:Juntit!! Nytte ehkä ei kannata tulla sanomaan mitää junteista jos koko vorkka o niit täynnä. Olisit sitteki pysyny siin tappiperse tyylissäs. Jos helsingin homot tulis tänne tai muualle maaseudulle ne olis viikossa nii kuolleita kun ei pysty ku helsinkis ei tarvii muutaku ollaa vaan saatana.Hopea00 kirjoitti:En mutta, vituttaa ihan sairaasti se että te juntit saatte valittaa mulle kaikesta, ja mä en saisi sitten valittaa mistään.
Vai että mäkö olen juntti, Hopia?! Nyt vois jo loppua tällänen haukkuminen!!jemex kirjoitti:Juntit!! Nytte ehkä ei kannata tulla sanomaan mitää junteista jos koko vorkka o niit täynnä. Olisit sitteki pysyny siin tappiperse tyylissäs. Jos helsingin homot tulis tänne tai muualle maaseudulle ne olis viikossa nii kuolleita kun ei pysty ku helsinkis ei tarvii muutaku ollaa vaan saatana.Hopea00 kirjoitti:En mutta, vituttaa ihan sairaasti se että te juntit saatte valittaa mulle kaikesta, ja mä en saisi sitten valittaa mistään.
Kyllähän tekin käytte ostamassa ne päivittäistavaratuotteet sieltä lähikaupasta... Täällä Stadissa on Suomen valtionjohto ja suurinosa suomalaisten firmojen pääkonttoreista.jemex kirjoitti:Juntit!! Nytte ehkä ei kannata tulla sanomaan mitää junteista jos koko vorkka o niit täynnä. Olisit sitteki pysyny siin tappiperse tyylissäs. Jos helsingin homot tulis tänne tai muualle maaseudulle ne olis viikossa nii kuolleita kun ei pysty ku helsinkis ei tarvii muutaku ollaa vaan saatana.Hopea00 kirjoitti:En mutta, vituttaa ihan sairaasti se että te juntit saatte valittaa mulle kaikesta, ja mä en saisi sitten valittaa mistään.
Todella asiallinen viesti. Hyvä.Kruisaaja kirjoitti:Ja paskanjauhanta kaikilta jotka on osallistunu tähän soppaan. Ite en tykkää yhtään, kun pitää paskoa tälläsillä turhilla jutuilla nää aiheet.Ja kyllä mä ymmärrän, että hopiaa, vaikka ärsyttäski se, että mää tein oikeestaan samanlaisen vontin, kun se. Koska eihän se oo oikeen kivaa, että matkitaan. Nyt mun puolesta tämän viestin alle sais tulla ihan järkeviä vastauksia ilman tappeluita, kiitos!
Miks vitus me pelättäis helsinkiä?........Hopea00 kirjoitti:Ja, te pelkäätte Helsinkiä. Te olette niin tottuneita niihin pikkukyliin, että tälläisen suurkaupunkin vilske on pelottavaa.