Meillä onki maalämpö.kekkonen kirjoitti:Yhdyn tähänwiltzu kirjoitti:Klapien tekeminen on perseestä. Vittumaista seisoa siinä kylmässä 10h päivässä ja kolmipyttysen valmetin rämisevä ääni soi päässä vielä viikon päästä. Onneks oon työkyvyttömänä ni oon säästyny siltä tänä keväänä
Pilkekonehet
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Pilkekonehet
- wiltzu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Meil on kotona sähköpatterit ja ilmalämpöpumppu, mut pitää tehä mummulaan puita ja sit iskä sai jonku ihme aivopierun et ruvetaa myymään niitä klapeja. 
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Niin, tuo klapikone on vähä liian lähellä tota rankaläjää, jotta sais sen klapiläjän järkevästi eikä keskelle tonttia. Niin siinä on vähä ahdasta.ponsse16 kirjoitti:Se juuri sittä hitaan näköstä tekee.Verkku kirjoitti:Perustele.ponsse16 kirjoitti:Tuo näyttää jotenki hitaalta.No vähän tuo rankojen nyppiminen tuosta kasasta on hidasta ku pitää seuloo pienemmät hellapuiks ja isommat saunapuiks ja sitte vielä uunipuut.
Ni siinä rangan ottamises läjästä vähä joutuu funtsiin.
- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Sehhii noppeuttas et ostasitte tai tekisitte siihe pöyän nii tarvi kyykkiä.
Isäntä ny miettiny että mihin hittoon me tehhään nuo myyntiklaput vai pittääkö ne jättää tältä vuojelta tekemäti. Paikat täynnä viimevuotisia ku tehtiin melekein tuplamäärä, kaks häkkiä saunapuuta, 3 häkkiä kattilapuuta ja 4 pinopaikkaa.
Kohta kaks häkkiä poltettu ja 2 pinopaikkaa. Myynti loppu melekeen heti joulun jäläkeenku puut rupesivat homehtummaan. 

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
No meillä on keskeneräsenä tohon semmonen rankateline, mut jos semmosta tarkotat minkä olis tehtaalta saanu että sais kouralla rankat nostaa siihe ni ei helevetis,
koska on niin epäkäytännöllinen meitin hommaan. Me ollaan tehty myyntipuita varten semmosia trukkilavoista häkkiä että lavan molempiin päihin kolme metrin mittasta lautaa
ja puut siihe kolmeen pinoon ni siinä on motti. Meillä on noita nyt 10kpl ja sata niitä melkin tarvis olla. Tai sitte trukkilavoja peräkkäin ja laudat päihin ja siihen pinoo.
koska on niin epäkäytännöllinen meitin hommaan. Me ollaan tehty myyntipuita varten semmosia trukkilavoista häkkiä että lavan molempiin päihin kolme metrin mittasta lautaa
ja puut siihe kolmeen pinoon ni siinä on motti. Meillä on noita nyt 10kpl ja sata niitä melkin tarvis olla. Tai sitte trukkilavoja peräkkäin ja laudat päihin ja siihen pinoo.
- Ruzi
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Me tehhää keväällä, aurinko paistaa suoraa mäenpääl, ja siinä alakaa lehet kasvaa ekana, voit kuvitella sen lämmön. + Kummallahi o peltorit pääs. Et ei valitust.wiltzu kirjoitti:Klapien tekeminen on perseestä. Vittumaista seisoa siinä kylmässä 10h päivässä ja kolmipyttysen valmetin rämisevä ääni soi päässä vielä viikon päästä. Onneks oon työkyvyttömänä ni oon säästyny siltä tänä keväänä

-
Tietokone123
Stihl 026, halkomiskone ja kirves. Onneksi lämmitetään pelletillä niin ei tarvi tehä ku saunapuut.
Niin ja joskus myös Majorin perään sirkkeli ja sillä katkotaan.
Niin ja joskus myös Majorin perään sirkkeli ja sillä katkotaan.