Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
-
- Kielet: suomi englanti
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Ristus ku ne ei voi käyttä kunnon ruoka tuotteita ku ne käyttää koko ajan noita rasvattomia tuotteita tai lähes rasvattomia tuotteita, siks ruoka jännän makusta koulus. 

-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Jep, tiedät meidän koulun ruuan! Pahaa, kun mikä!pohjalaanen kirjoitti:Ristus ku ne ei voi käyttä kunnon ruoka tuotteita ku ne käyttää koko ajan noita rasvattomia tuotteita tai lähes rasvattomia tuotteita, siks ruoka jännän makusta koulus.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: niko(fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Jep,täällä on kans pahaa ku mikä,kyl joskus on hyvää.samurai kuski kirjoitti:Jep, tiedät meidän koulun ruuan! Pahaa, kun mikä!pohjalaanen kirjoitti:Ristus ku ne ei voi käyttä kunnon ruoka tuotteita ku ne käyttää koko ajan noita rasvattomia tuotteita tai lähes rasvattomia tuotteita, siks ruoka jännän makusta koulus.

MIstä teirän ruoka tulee??? MEillä oli aivan samaa ruokaa. Ja oli muuten tosi kamalaa.Jeppe kirjoitti:Teema ja Niko, hajotkaa! Meillä oli tänään broilerikeittoa!

Multiplayer name :---> Jaska 12 >FIN<
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mejän koulus on yleensä kans kamalaa ruokaa. Ma, ti, ke ja to on yleesä kamalii perunoita, jotka maistuu kumisilta.jaska12 kirjoitti:MIstä teirän ruoka tulee??? MEillä oli aivan samaa ruokaa. Ja oli muuten tosi kamalaa.Jeppe kirjoitti:Teema ja Niko, hajotkaa! Meillä oli tänään broilerikeittoa!

Viimeksi muokannut Kanka_, 17.09.2011 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Oikeinkirjotus.
Syy: Oikeinkirjotus.

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Katos teillä sama. Mutta onneks mun yks kaveri oli salakuljettannu sokeri purkin niin sen puuron sai jotenki alasniko(fin) kirjoitti:Tänään nälkä-päivä ruoka koulus,ja oli pahaa.

- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Koulussa on keittäjät...jaska12 kirjoitti:MIstä teirän ruoka tulee??? MEillä oli aivan samaa ruokaa. Ja oli muuten tosi kamalaa.Jeppe kirjoitti:Teema ja Niko, hajotkaa! Meillä oli tänään broilerikeittoa!

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mutta parempi nimi niille olis lämmittäjät
!

- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Ihan keittäjät ne on. Tekevät iha ite ruuat koululle.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Riippuu kyllä koulusta..Jeppe kirjoitti:Ihan keittäjät ne on. Tekevät iha ite ruuat koululle.
- Killerhangar
Turussa olin ala-asteella Puolalassa, jossa on vieläkin hyvät, siellä tehdyt ruuat, niitä soi mielellään ja kuitenkn se 600+ (en nykyistä määrää tiedä) oppilaan ala-aste. Sitten menin kadun toiselle puolelle TSYKkiin missä ruoka tuotiin 6 kilsan päästä, sellasta p*skaa että.... Nyt taas tuolla lukiossa Päijät-Hämeessä ite tehtyä ja maittavaa safkaa. 

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Jaa meillä ei oo keittäjiä vaan ruoka tuuaan n.20 km päästä ja ihan puhdasta paskaa kun ekas keitetään --> kylmennetään --> lämmitetään --> syödään.Jeppe kirjoitti:Koulussa on keittäjät...jaska12 kirjoitti:MIstä teirän ruoka tulee??? MEillä oli aivan samaa ruokaa. Ja oli muuten tosi kamalaa.Jeppe kirjoitti:Teema ja Niko, hajotkaa! Meillä oli tänään broilerikeittoa!
Hyi ''''''''''!!

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Koulu ruoka on oikeasti niin perskuleen pahaa. Ja laatu on huonontunu vuosi vuodelta sinä 6 vuoden aikana jota mä oon kouluä käyny. Perunoissa on kumia ja kuori päällä. Keitossa olevat perunat ovat raakoja. Kala on kumista. Pihvit on jotain saksalaista sontaa. Salaatti ei ole nähnyt tuoretta. Ota tuommoisesta moskasta energiaa koulu tehtäviin...
Miksei täällä humppa soi?
Niin ja kaiken kukkuraks opettajat pakottaa syömään sitä ja syy on että "kaikkea pytää maistaa""RattoriRaiveri kirjoitti:Koulu ruoka on oikeasti niin perskuleen pahaa. Ja laatu on huonontunu vuosi vuodelta sinä 6 vuoden aikana jota mä oon kouluä käyny. Perunoissa on kumia ja kuori päällä. Keitossa olevat perunat ovat raakoja. Kala on kumista. Pihvit on jotain saksalaista sontaa. Salaatti ei ole nähnyt tuoretta. Ota tuommoisesta moskasta energiaa koulu tehtäviin...

- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Joo ja sitte se, että meirän koulus monen työnä on kanoja, sikoja, lehmiä ja silti jotaki yäköttävää ruottalaasta! Ja nuo rasvattomat tuotteet on kans aiva sieltä.. Siis niis on kauhee maku, pitääs olla vaikka täysmaitua 

...
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
Vit***** se kun en vielä osaa laittaa Giantsiin 

i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Täälläkin, sitten vielä RUOTTALAISTA MAITOO!!!!RattoriRaiveri kirjoitti:Koulu ruoka on oikeasti niin perskuleen pahaa. Ja laatu on huonontunu vuosi vuodelta sinä 6 vuoden aikana jota mä oon kouluä käyny. Perunoissa on kumia ja kuori päällä. Keitossa olevat perunat ovat raakoja. Kala on kumista. Pihvit on jotain saksalaista sontaa. Salaatti ei ole nähnyt tuoretta. Ota tuommoisesta moskasta energiaa koulu tehtäviin...

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
- Multiplayer tunnuksesi?: niko(fin)
Täsmälleen samat moskat täälläkin.valtravalmet kirjoitti:Täälläkin, sitten vielä RUOTTALAISTA MAITOO!!!!RattoriRaiveri kirjoitti:Koulu ruoka on oikeasti niin perskuleen pahaa. Ja laatu on huonontunu vuosi vuodelta sinä 6 vuoden aikana jota mä oon kouluä käyny. Perunoissa on kumia ja kuori päällä. Keitossa olevat perunat ovat raakoja. Kala on kumista. Pihvit on jotain saksalaista sontaa. Salaatti ei ole nähnyt tuoretta. Ota tuommoisesta moskasta energiaa koulu tehtäviin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAATAN@!!!!!!!
![]()

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Hyi H"lvetti! Ruotsalaista! Ihan ku ei Suomesta löytyis maitoa.valtravalmet kirjoitti:Täälläkin, sitten vielä RUOTTALAISTA MAITOO!!!!RattoriRaiveri kirjoitti:Koulu ruoka on oikeasti niin perskuleen pahaa. Ja laatu on huonontunu vuosi vuodelta sinä 6 vuoden aikana jota mä oon kouluä käyny. Perunoissa on kumia ja kuori päällä. Keitossa olevat perunat ovat raakoja. Kala on kumista. Pihvit on jotain saksalaista sontaa. Salaatti ei ole nähnyt tuoretta. Ota tuommoisesta moskasta energiaa koulu tehtäviin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAATAN@!!!!!!!
![]()

Miksei täällä humppa soi?
- Killerhangar
Kuoriperunat tosin ovat paremmat kun nuo vakuumipakatut ns kumiperunat... Tuli niitä vakuumipakattuja rahdattua yks kesä ihan tarpeeks...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Aivan puhdata p*********kaa.niko(fin) kirjoitti:Täsmälleen samat moskat täälläkin.valtravalmet kirjoitti:Täälläkin, sitten vielä RUOTTALAISTA MAITOO!!!!RattoriRaiveri kirjoitti:Koulu ruoka on oikeasti niin perskuleen pahaa. Ja laatu on huonontunu vuosi vuodelta sinä 6 vuoden aikana jota mä oon kouluä käyny. Perunoissa on kumia ja kuori päällä. Keitossa olevat perunat ovat raakoja. Kala on kumista. Pihvit on jotain saksalaista sontaa. Salaatti ei ole nähnyt tuoretta. Ota tuommoisesta moskasta energiaa koulu tehtäviin...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAATAN@!!!!!!!
![]()

-
Päätä särekee, kylmä ja kurkku kipee. 

- Codrington
Hah! Täällä päin tarjotaan kunnon luomuruokaa!

''Enduro For Life''
-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Mitä te jostaki maidosta uhoatte? Ette te kummiskaan erottais sitä suomalaisesta maidosta, maun perusteella..