
Jos siel o yhtään sellasta ku yleensä, niin voivat naapurit kattoa kieroon seuraavat pari vuotta.
Juuh. Asia o sillä selvä. Mees ajaa sitä täysperäbussias ja tuu huomenna laskelmoimaan lisää.Killerhangar kirjoitti:Ja kuitenkin kun uusitaan niin sillonhan saa vanhastakin rahaa, eikö? Eikä tuolla ne vanhatkaan koneet mitään vitunaikasia ollu. Ite oon sitä mieltä että vaihdetaan kun siltä tuntuu ja ku vanhasta saa vielä rahaa. Voipi tulla halvemmaks ku se että ajetaa joku vaikkapa TM175 tappiin ja siitä saadaan parisenkymmentä tonnia ja sitte ostetaa 150 000e uus kone, kuitenki jos saa koneesta 70k vaihdossa siihen 150k laitteeseen, kumpi mahtaa tulla halvemmaks... Kateellisten panetteluahan tää on... Kuitenki aika pikkurahoja jotkut traktorit ku aletaa jtn muuta kattomaan, ellei kyseessä oo uus Fendtti...
Musta on alkanu tuntuu pikkuhiljaa siltä ettei killerin kommenteista oikeen pidetä?Aecel kirjoitti:Juuh. Asia o sillä selvä. Mees ajaa sitä täysperäbussias ja tuu huomenna laskelmoimaan lisää.Killerhangar kirjoitti:Ja kuitenkin kun uusitaan niin sillonhan saa vanhastakin rahaa, eikö? Eikä tuolla ne vanhatkaan koneet mitään vitunaikasia ollu. Ite oon sitä mieltä että vaihdetaan kun siltä tuntuu ja ku vanhasta saa vielä rahaa. Voipi tulla halvemmaks ku se että ajetaa joku vaikkapa TM175 tappiin ja siitä saadaan parisenkymmentä tonnia ja sitte ostetaa 150 000e uus kone, kuitenki jos saa koneesta 70k vaihdossa siihen 150k laitteeseen, kumpi mahtaa tulla halvemmaks... Kateellisten panetteluahan tää on... Kuitenki aika pikkurahoja jotkut traktorit ku aletaa jtn muuta kattomaan, ellei kyseessä oo uus Fendtti...
Yllätys että taas puhutaan linkuistaKillerhangar kirjoitti:Ei ees asiallisesta. Mitä katoin pikasesti niin et saa T-sarjan Valtraa kaikilla varusteilla, hintaa ylittämään 200 tonnia? Tossa on vieläkin iskän pihalla 12 metrinen karvalakki-turisti esittelyauto, 4000km mittarissa, hintaa vähä alle 300 tonnia... Suomessa ei taida olla yhtää firmaa joka pystyis kymmene linkkua vaihtamaa uutee heti ja välittömästi. Siis turistiautoja. Kyllähä Helsiinkiin meni 120 katuria, mutta ne on jo puolet halvempia ja ne maksettii osittain tuilla ja niille oli oikeestaan "varmat" tulot, koska liikenteen kilpailutus. Mutta se tästä OTstä...
kaupunkilaisetKillerhangar kirjoitti:Ei ees asiallisesta. Mitä katoin pikasesti niin et saa T-sarjan Valtraa kaikilla varusteilla, hintaa ylittämään 200 tonnia? Tossa on vieläkin iskän pihalla 12 metrinen karvalakki-turisti esittelyauto, 4000km mittarissa, hintaa vähä alle 300 tonnia... Suomessa ei taida olla yhtää firmaa joka pystyis kymmene linkkua vaihtamaa uutee heti ja välittömästi. Siis turistiautoja. Kyllähä Helsiinkiin meni 120 katuria, mutta ne on jo puolet halvempia ja ne maksettii osittain tuilla ja niille oli oikeestaan "varmat" tulot, koska liikenteen kilpailutus. Mutta se tästä OTstä...
jos on kuha sukunimi niin samassa talossa asutaan. ja xarion mekin on vaihettu tässä vajaan 3 vuon aikaan KAIKKI koneet uusiin ja ostettu metsää paljon ja rakennettu navetta ja vanha kunnostettu ostettu peltoa yms. ja totta on joka sana jos haluutte nähä koneista vaikka kuvia nii ottakaa YV:llä yhteyttä kun joka vuos pistää mettää matalaks ja urakoi ympäri vuoden ja vielä lehmiä navetallinen ja eu tuet päälle niin tekeekö tuo nyt muka tiukkaakaan ostaa uusia koneita??lassukka kirjoitti:Kyllähän jos koneet on tuottavas ajos toistatuhattutuntii vuodes nii voi olla mahollisuus vaihella useinkii mut joku roti...ännäkii maksaa teille varmaa ainakii sen 100 000ex2 tänävuonna jos toisenkii...ja mettäkoneet...huh huhvaltrat130 kirjoitti:Ostetaan menkin joka vuosi uusia koneita ja raktoreita eikä ole raha loppunuXarioN kirjoitti:Vissii lottovoitto talo, tai sitte aiva muutenvaa vitusti rahaa.ku on tarpeeks suuri navetta ja paljon mettää ja urakointia niin ei tee tiukkaakaan ostaa koneita
syksyllä ostettiin tekokone loppu talvesta ajokone, nyt ootellaan uutta N valtraa kaikil herkuilla ja syksyllä ehkä toinenki ännä...onkoha tottakaa? Onkos paljokii työntekijöit kun koneit joka lähtöö? Mei koulus on yks sielt lieksast päi ja senkii jutut on usein semmosii...
Pankista saa rahaa. Pitää olla 700-1000ha mettää, jos joka vuosi aikoo 10ha laittaa nurin, eikä silläkään vielä tienaa.valtrat130 kirjoitti:Jos on kuha sukunimi niin samassa talossa asutaan. ja xarion mekin on vaihettu tässä vajaan 3 vuon aikaan KAIKKI koneet uusiin ja ostettu metsää paljon ja rakennettu navetta ja vanha kunnostettu ostettu peltoa yms. ja totta on joka sana jos haluutte nähä koneista vaikka kuvia nii ottakaa YV:llä yhteyttä kun joka vuos pistää mettää matalaks ja urakoi ympäri vuoden ja vielä lehmiä navetallinen ja eu tuet päälle niin tekeekö tuo nyt muka tiukkaakaan ostaa uusia koneita??
Nii niillä on 750ha maata...Ezmo kirjoitti:Pankista saa rahaa. Pitää olla 700-1000ha mettää, jos joka vuosi aikoo 10ha laittaa nurin, eikä silläkään vielä tienaa.valtrat130 kirjoitti:Jos on kuha sukunimi niin samassa talossa asutaan. ja xarion mekin on vaihettu tässä vajaan 3 vuon aikaan KAIKKI koneet uusiin ja ostettu metsää paljon ja rakennettu navetta ja vanha kunnostettu ostettu peltoa yms. ja totta on joka sana jos haluutte nähä koneista vaikka kuvia nii ottakaa YV:llä yhteyttä kun joka vuos pistää mettää matalaks ja urakoi ympäri vuoden ja vielä lehmiä navetallinen ja eu tuet päälle niin tekeekö tuo nyt muka tiukkaakaan ostaa uusia koneita??
No paskat sielä susirajalla oo ees turvenevaa tuon vertaa. Mettää voi ollakki 750ha, muttei maata.suomi mies kirjoitti:Nii niillä on 750ha maata...Ezmo kirjoitti:Pankista saa rahaa. Pitää olla 700-1000ha mettää, jos joka vuosi aikoo 10ha laittaa nurin, eikä silläkään vielä tienaa.valtrat130 kirjoitti:Jos on kuha sukunimi niin samassa talossa asutaan. ja xarion mekin on vaihettu tässä vajaan 3 vuon aikaan KAIKKI koneet uusiin ja ostettu metsää paljon ja rakennettu navetta ja vanha kunnostettu ostettu peltoa yms. ja totta on joka sana jos haluutte nähä koneista vaikka kuvia nii ottakaa YV:llä yhteyttä kun joka vuos pistää mettää matalaks ja urakoi ympäri vuoden ja vielä lehmiä navetallinen ja eu tuet päälle niin tekeekö tuo nyt muka tiukkaakaan ostaa uusia koneita??
Iha katoin Valtran kustomoinnista: T213H lähtöhinta sellast 87tonnia, siinä 5 min pakersin ja katoin kaikki kaallimmalla mitä sai, enkä saanu ees yli 100k hintaa. Sitte ei enää jaksanu ja totesin vaa että eipä taida yli 200k saada. Lähellekkää 285k... Sitte jos joku alkaa kinumaan että eihä ne oo mitenkää verrattavissa, pitäis olla S-sarjalainen että saadaan samaa "tasoa"... No mite ois sitte 15 metrinen täyskorkee teliauto kaikilla herkuillavaltrat130 kirjoitti:kaupunkilaisetKillerhangar kirjoitti:Ei ees asiallisesta. Mitä katoin pikasesti niin et saa T-sarjan Valtraa kaikilla varusteilla, hintaa ylittämään 200 tonnia? Tossa on vieläkin iskän pihalla 12 metrinen karvalakki-turisti esittelyauto, 4000km mittarissa, hintaa vähä alle 300 tonnia... Suomessa ei taida olla yhtää firmaa joka pystyis kymmene linkkua vaihtamaa uutee heti ja välittömästi. Siis turistiautoja. Kyllähä Helsiinkiin meni 120 katuria, mutta ne on jo puolet halvempia ja ne maksettii osittain tuilla ja niille oli oikeestaan "varmat" tulot, koska liikenteen kilpailutus. Mutta se tästä OTstä...jo n163 makso 205t€ ku koitin räätälöijä eikä ollu ees kaikkia herkkuja
teesarjaa koitin myös mutta hintaa en muista tarkalleen jotain 250t sain siitä ja S sarjasta oliko se 366t
Hitech.Killerhangar kirjoitti:
Iha katoin Valtran kustomoinnista: T213H lähtöhinta sellast 87tonnia, siinä 5 min pakersin ja katoin kaikki kaallimmalla mitä sai, enkä saanu ees yli 100k hintaa. Sitte ei enää jaksanu ja totesin vaa että eipä taida yli 200k saada. Lähellekkää 285k... Sitte jos joku alkaa kinumaan että eihä ne oo mitenkää verrattavissa, pitäis olla S-sarjalainen että saadaan samaa "tasoa"... No mite ois sitte 15 metrinen täyskorkee teliauto kaikilla herkuillaSillä rahalla sais jo pari uutukaista 936sta Fendtiä
Tuo on vielä keskiluokan traktori.Killerhangar kirjoitti:Iha katoin Valtran kustomoinnista: T213H lähtöhinta sellast 87tonnia, siinä 5 min pakersin ja katoin kaikki kaallimmalla mitä sai, enkä saanu ees yli 100k hintaa. Sitte ei enää jaksanu ja totesin vaa että eipä taida yli 200k saada. Lähellekkää 285k... Sitte jos joku alkaa kinumaan että eihä ne oo mitenkää verrattavissa, pitäis olla S-sarjalainen että saadaan samaa "tasoa"... No mite ois sitte 15 metrinen täyskorkee teliauto kaikilla herkuillaSillä rahalla sais jo pari uutukaista 936sta Fendtiä
Eikä T213:sta saa edes hitekkinä.Aecel kirjoitti:Hitech.Killerhangar kirjoitti:
Iha katoin Valtran kustomoinnista: T213H lähtöhinta sellast 87tonnia, siinä 5 min pakersin ja katoin kaikki kaallimmalla mitä sai, enkä saanu ees yli 100k hintaa. Sitte ei enää jaksanu ja totesin vaa että eipä taida yli 200k saada. Lähellekkää 285k... Sitte jos joku alkaa kinumaan että eihä ne oo mitenkää verrattavissa, pitäis olla S-sarjalainen että saadaan samaa "tasoa"... No mite ois sitte 15 metrinen täyskorkee teliauto kaikilla herkuillaSillä rahalla sais jo pari uutukaista 936sta Fendtiä
Et sitte Directiä löytäny.
Joo, tuon T:n lähtöhinta on yli 160k, helposti saa yli 200k ku raksittaa vähä herkkuja siihe.Killerhangar kirjoitti:T213V näämmä, otin vaa pikasesti sen enempää kattomatta. MUtta on toi silti halvempi ja miten N-sarjalaisen saa maksamaa noi paljon? :O Ite en saanu T203Dtä maksamaa ku 178k...