Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
.
Viimeksi muokannut Jupe, 16.03.2024 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Istumisen perusteellahan ne autot määritellään huonoiksi. Jos VW on helvetti, niin mitä ne halvemmat autot sitten on? Ja kyllä varmaan S-Mersun jälkeen tuntuu kansanauto "huonolta" autolta, mutta onhan niissä hintaeroakinmaatila kirjoitti:Tänään on istuttu monenlaisessa luxus koneessa ja autossa.
Eka agrimarketis jonku ärrä jontikan kyydis ja joho sai justii täydellisen asennon mulle! Ja siinä kaiki oli niin meen iha sanattomaksi.![]()
Sitte veholla C,E ja S mersujen kyydis. S oli kaikkein laadukkain niistä mersu kuume on nyt 100 astetta![]()
![]()
Ja ku tuli koe istuttua yhtä passattia niiden mersujen jälkee tuntu siltä, että olis siirtyny taivaasta helvettii. Vw:t on kauheita autoja..

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Tuli katottua mies ja alaston ase 2 ja pual.
- Maatila
- Moderaattori
No eei mutta siis mukavuutta minä vertasin. Ja mulla on kokemusta volkkareista vaikkei itellä koskaa oo ollukkaa mutta isällä on transportter vm97 ja se on täys paska. Sekä mitä autoja oon korjannu eniten nii se on volkswaakkeni harvemmin mersuja ja japseja joutuu korjaileen. Ja oon kuullu että uudesta golffista oli halennu öljypohja ku oli ollu liian kauvvan talvella roikan nokassa ja muutenki uudet vwt ja audit on todettu huonoksi. Audit alkaa vuotaan öljyä ja volkkareissa on ihan kummia vikoja. No täytyy myöntää ettei oo kovin monessa halppis autossa istuttua.TheJussi kirjoitti:Istumisen perusteellahan ne autot määritellään huonoiksi. Jos VW on helvetti, niin mitä ne halvemmat autot sitten on? Ja kyllä varmaan S-Mersun jälkeen tuntuu kansanauto "huonolta" autolta, mutta onhan niissä hintaeroakinmaatila kirjoitti:Tänään on istuttu monenlaisessa luxus koneessa ja autossa.
Eka agrimarketis jonku ärrä jontikan kyydis ja joho sai justii täydellisen asennon mulle! Ja siinä kaiki oli niin meen iha sanattomaksi.![]()
Sitte veholla C,E ja S mersujen kyydis. S oli kaikkein laadukkain niistä mersu kuume on nyt 100 astetta![]()
![]()
Ja ku tuli koe istuttua yhtä passattia niiden mersujen jälkee tuntu siltä, että olis siirtyny taivaasta helvettii. Vw:t on kauheita autoja... En tiedä uudemmista passateista tai mersuista, mutta kyllä nuo vanhemmat on ihan mainioita pelejä ajoltaan (ei pelkän istumisen perusteella).
-
- Kunniakäyttäjä
No ihan sama mulle mitä muut aattelee, mutta tämän talon volkkarit (diisseleitä) ovat pelanneet moitteetta. Uudemmista onkin sitten juttua liikkeellä mm. DSG-vaihteistosta. Ja onko Portteri 1.9tdi? Jos on niin;maatila kirjoitti:No eei mutta siis mukavuutta minä vertasin. Ja mulla on kokemusta volkkareista vaikkei itellä koskaa oo ollukkaa mutta isällä on transportter vm97 ja se on täys paska. Sekä mitä autoja oon korjannu eniten nii se on volkswaakkeni harvemmin mersuja ja japseja joutuu korjaileen. Ja oon kuullu että uudesta golffista oli halennu öljypohja ku oli ollu liian kauvvan talvella roikan nokassa ja muutenki uudet vwt ja audit on todettu huonoksi. Audit alkaa vuotaan öljyä ja volkkareissa on ihan kummia vikoja.TheJussi kirjoitti:Istumisen perusteellahan ne autot määritellään huonoiksi. Jos VW on helvetti, niin mitä ne halvemmat autot sitten on? Ja kyllä varmaan S-Mersun jälkeen tuntuu kansanauto "huonolta" autolta, mutta onhan niissä hintaeroakinmaatila kirjoitti:Tänään on istuttu monenlaisessa luxus koneessa ja autossa.
![]()
Ja ku tuli koe istuttua yhtä passattia niiden mersujen jälkee tuntu siltä, että olis siirtyny taivaasta helvettii. Vw:t on kauheita autoja... En tiedä uudemmista passateista tai mersuista, mutta kyllä nuo vanhemmat on ihan mainioita pelejä ajoltaan (ei pelkän istumisen perusteella).

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Viesti:
Foormille ilmestyny uusi moderaattori turvenuija. Onnea! 

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
- Maatila
- Moderaattori
Kyllä laiska paska ja vikapesä.. 
No jokanen ajjaa/hommaa minkä parrakseen näkee.

- Ännä
- Moderaattori
Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kunniakäyttäjä
En ihmettele jos on vikoja, nimittäin 2.5tdi on jo liian laiska portteriin, niin entäpä sitten 1.9? Siinä joutuu pikkukone melko koville isossa autossa ja sehän sitä remonttia sitten teettää. Kyllä pakettiautossa sais olla vähintään se 150hp että jaksaa tavaratkin kulkee mukanamaatila kirjoitti:Kyllä laiska paska ja vikapesä..

-
- Kunniakäyttäjä
Meidän ransiitis on 1.6.
JA HUUTAA jeesusta jos koittaa ajaa yli 70.
Entä jos on käärintämuovii perätäynnä.. Teellä ajais ohi. 

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- Killerhangar
2.5 Turatorkki Transiitissa ja vääntä ku ihme... Alle 2.0L on mopoja, kaikkihan sen tietää...TheJussi kirjoitti:En ihmettele jos on vikoja, nimittäin 2.5tdi on jo liian laiska portteriin, niin entäpä sitten 1.9? Siinä joutuu pikkukone melko koville isossa autossa ja sehän sitä remonttia sitten teettää. Kyllä pakettiautossa sais olla vähintään se 150hp että jaksaa tavaratkin kulkee mukanamaatila kirjoitti:Kyllä laiska paska ja vikapesä..
No jokanen ajjaa/hommaa minkä parrakseen näkee..

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Ite meen sillä linjalla, että joka merkissä on hyvät, että huonot puolensa.Ännä kirjoitti:Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.
-
- Kunniakäyttäjä
Se on hyvä asenne, koska se on totta.Peluri4 kirjoitti:Ite meen sillä linjalla, että joka merkissä on hyvät, että huonot puolensa.Ännä kirjoitti:Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Täysin samat sanat.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Oikeesti, ensin luvataan ja luvataan, että ollaan kunnolla. Hetken kesti, mutta nyt jo taas tollasta...Temeksi kirjoitti:* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) has joined #ls-fin
<Pelaruzi> http://www.teemuhonkasalo.1g.fi/kuvat/T ... u.png/full
<Pelaruzi> näyttääks tutul
* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) Quit (Signed off)

Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Banni tollasille! 

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Meirän ransiitti on muistaakseni 2.2l TDCI 130. Ei muuta vikaa ku kerran kertaa ruiskautti ajon aikana melkein kaikki öljyt moottoritilaan.
Onneks oli öljyä mukana. Sitte vaihdatettiin siihen 140hv kone ku se edelline haittas wepastoo. Ei wepasto toiminu.
Onneks oli öljyä mukana. Sitte vaihdatettiin siihen 140hv kone ku se edelline haittas wepastoo. Ei wepasto toiminu.

- Maatila
- Moderaattori
No en minä sitä valtraa huonoimmaksi oo väittäny.. Kuhan vaa välillä vittuilen ja ku yleesä sitä tulee täällä sitä vitutusta purettua..Ännä kirjoitti:Sä (maatila) tunnut kans tietävän joka merkistä, mikä on hyvä ja mikä huono. Valtran haukut täys paskaksi, vaikka mm. MF, NH ja JCB ym. käyttävät samaa moottoria mitä Valtra ja tuskin se olis Suomen suosituin traktori merkki, jos se olis täys paska, sekä nevalla, missä kestävyyttä ja luotettavuutta tarvitaan ei paljo muita merkkejä näy, paitsi Fiiatit. En mitenkää tarkoita, että Valtra olis maailman paras, mutta tuskin se huonoinkaan on. Autoista sen verran, että isseellä on nyt 5 vuotta ollu Hilux eikä kertaakaan mitää vikaa oo ollu, muutaku kosmeettisia vikoja ku vähä kolaroonu sitä. ;D Koululla on 4 VW transportteria, eikä niissäkään oo mun tietääkseni mitään ollu sinä aikana ku oon koululla ollut.

- Codrington
Meidänkin koululla on nuita transpointereita pari eikä mitään vikaa ole ikänä ollut minun aikana.

''Enduro For Life''
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ja eipä ole Temeksi ainut jolta on kyselty..Aecel kirjoitti:Oikeesti, ensin luvataan ja luvataan, että ollaan kunnolla. Hetken kesti, mutta nyt jo taas tollasta...Temeksi kirjoitti:* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) has joined #ls-fin
<Pelaruzi> http://www.teemuhonkasalo.1g.fi/kuvat/T ... u.png/full
<Pelaruzi> näyttääks tutul
* fiat (webchat@odsl-trebrasgw2-feccdd00-85.dhcp.inet.fi) Quit (Signed off)

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Anna kun arvaan, se 8750 mis oli ne claassin kamerat? 

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
.
Viimeksi muokannut Jupe, 16.03.2024 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.