No pelissä ja normi surffailussa on eri hommansa, käytä PRINT SCREEN nappia! Niin voit ottaa kuvia kun olet netissä tai työpöydältä tai sellasista.Claas_FANI kirjoitti:MIkä sit toimii aina? Linkki?

No pelissä ja normi surffailussa on eri hommansa, käytä PRINT SCREEN nappia! Niin voit ottaa kuvia kun olet netissä tai työpöydältä tai sellasista.Claas_FANI kirjoitti:MIkä sit toimii aina? Linkki?
Jos frapsil työpöytää haluut kuvata mene General kohtaan ja ota Monitor Aero desktop (DWM). Valitettavasti toiminto ei taida toimia kuin Windows Vista Businessilla, Windows Vista Home Premiumilla ja Windows Vista home Premiumissa. Windows Vista home basicissa ei toimi ainakaan itselläni mutta kun oli home premium niin siinä toimi kyseinen toiminto joten tarvitset jonkin noista vistoista joissa pitäisi toimia ja näytönohjaimesta sen verran tehoa, että se kykenee pyörittämään Windows Aeroa. Jos Aero ei ole käytössä, voit ottaa sen työpöydällä hiiren oikea klikkaus ja sitten Ominaisuudet ja värit ja ulkoasu ja pitäisi tulla ikkuna ja siellä on Windows aero valinta ja valitse se ja OK mutta jos tulee värin valitsemista niin Aero on päällä. Windows Vista Home Basicissa siis ei ole Aeroa. Joten siinä ei toimi tuo Monitor aero desktop (DWM)
Mulla ei oo siinä pelikoneessa kuin xp..valtra6250 kirjoitti:Jos frapsil työpöytää haluut kuvata mene General kohtaan ja ota Monitor Aero desktop (DWM). Valitettavasti toiminto ei taida toimia kuin Windows Vista Businessilla, Windows Vista Home Premiumilla ja Windows Vista home Premiumissa. Windows Vista home basicissa ei toimi ainakaan itselläni mutta kun oli home premium niin siinä toimi kyseinen toiminto joten tarvitset jonkin noista vistoista joissa pitäisi toimia ja näytönohjaimesta sen verran tehoa, että se kykenee pyörittämään Windows Aeroa. Jos Aero ei ole käytössä, voit ottaa sen työpöydällä hiiren oikea klikkaus ja sitten Ominaisuudet ja värit ja ulkoasu ja pitäisi tulla ikkuna ja siellä on Windows aero valinta ja valitse se ja OK mutta jos tulee värin valitsemista niin Aero on päällä. Windows Vista Home Basicissa siis ei ole Aeroa. Joten siinä ei toimi tuo Monitor aero desktop (DWM)
pystyykö sillä nauhottaan pelin aikana?juketsu kirjoitti:Jos haluat videoida muuta kuin peliä, suosittelen lämpimästi ilmaista CamStudio-ohjelmaa.
no pystyykö sillä sinun suosittelemalla ohjelmalla nauhottaan pelin aikana? onkos kevytkin?juketsu kirjoitti:No jos laitat ne FPSsät näkyviin/tai jos näkyy jo, niin se numero näkyy silloin punasena, kun se ohjelma nauhoittaa.. Eli ei tarvitse.
se on niittokone minä olen sen muokannut tästä http://s8.directupload.net/file/d/1922/hqj6is5l_png.htmMuskeli_ kirjoitti:ja sit onko se Traktori, kärry vai mikä?
No ei sillä taas peliä pysty nauhottamaan, mutta kun puhuitte työpöydän nauhoittamisestaSimulation kirjoitti:no pystyykö sillä sinun suosittelemalla ohjelmalla nauhottaan pelin aikana? onkos kevytkin?juketsu kirjoitti:No jos laitat ne FPSsät näkyviin/tai jos näkyy jo, niin se numero näkyy silloin punasena, kun se ohjelma nauhoittaa.. Eli ei tarvitse.
joo tuota on lupa muokata ja jakaa.. on tehny nääs ne ite pelin tekijät...farmmies kirjoitti:se on niittokone minä olen sen muokannut tästä http://s8.directupload.net/file/d/1922/hqj6is5l_png.htmMuskeli_ kirjoitti:ja sit onko se Traktori, kärry vai mikä?
Ei sitä sivuu ole enään.valtra6250 kirjoitti:Mikäs oli se sivu mistä alunperin löysin sen Kverneland CTC ja sieltä sai myös sen vanhan case puimurin?
Linkkii, oleppa hyvä.valtra6250 kirjoitti:Jep tota tarkotan joten linkkii kiitos