Justii mietittii et kilpi koppii ja täysiä peltipoliisii.Neliveto kirjoitti:Saapi olla tarkkana ettet aja peltipoliisiin tuota vauhtia vaikka 60 alueella.
Voipi setä siniset hiukan ihmetellä kun kameran rullia tarkastelevat.

Justii mietittii et kilpi koppii ja täysiä peltipoliisii.Neliveto kirjoitti:Saapi olla tarkkana ettet aja peltipoliisiin tuota vauhtia vaikka 60 alueella.
Voipi setä siniset hiukan ihmetellä kun kameran rullia tarkastelevat.
Kyllähän jotkut poijjaat jossain päin maailmaa pisteli traktorilla varmaan jotain 150kmh tuloksia peltipoliisiin. Apuvälineinä tosin tais olla pari vasaraa, joilla lyödä anturoita tiessä.sutki kirjoitti:Varmaan luulisivat että kamerassa jotaki vikaa
Jottai 60 luvun alkuu toi on.Neliveto kirjoitti:Ok, onko vuosimallia 61 tai 62 kun vaakarivat maskissa ja onko alunperin oranssit vanteet?
Niin ja noista jos haluaa selvittää valmistusajan päivän tarkkuudella niin valukoodeista näkee.
H kirjain näytti olevan.Neliveto kirjoitti:Mikä tuo ensimmäinen kirjain on? Vaikuttais että on 1961 tehty.
Kiitoksii sul täst tiedost.Neliveto kirjoitti:Ok, siinä tapauksessa on tehty 22. kesäkuuta 1961 tuon valun perusteella, mikä kävisi toteen koska oranssit vanteet ja maskissa vaakarivat.
Tuskin on mitään osii vaihdettu ku vanhat isännät oo edes viittiny vaihtaa perä ja vaihteisto öljyi.Neliveto kirjoitti:Eipä mitään, kattele joskus jos sattuis muita samanlaisia valukoodeja löytymään raktorista.
Ainakin nostolaitekannesta ja vetoakselin koteloista semmoiset löytyy, jos ei vetokoukun kannatinketjut ole hinkannut merkintöjä sileäksi. Niin ja peräkotelossa taisi olla myös.
Varmaan on nekin aika lähellä tuota kytkinkopan koodia jos ei ole vuosien saatossa osia vaihdettu.