Ny on sumu kunnossa ja matikankoe 9½!Tammiaro kirjoitti:Tuli jimmssiltä paketti.
EIkse oo ollu jo aikoja sitte? Ainaki 720 oli monta viikkoa sitte.RainBow_ kirjoitti:Viimein tuli 620 Lumiaanki Black -päivitys.
Tänää tuli loppuihinki Lumioihin päivitys, ilmeisesti 620 ja 520. Isompiin malleihin sai joo aikaisemmin.Ruzi kirjoitti:EIkse oo ollu jo aikoja sitte? Ainaki 720 oli monta viikkoa sitte.RainBow_ kirjoitti:Viimein tuli 620 Lumiaanki Black -päivitys.
Mikä vitu päivitys, mulle mitää oo tullu? :ORainBow_ kirjoitti:Tänää tuli loppuihinki Lumioihin päivitys, ilmeisesti 620 ja 520. Isompiin malleihin sai joo aikaisemmin.Ruzi kirjoitti:EIkse oo ollu jo aikoja sitte? Ainaki 720 oli monta viikkoa sitte.RainBow_ kirjoitti:Viimein tuli 620 Lumiaanki Black -päivitys.
Ootko langattomassa verkossa? Ei varmaan ilmoita vastakun olet langattomassa verkossa. Lumia BlackDire kirjoitti: Mikä vitu päivitys, mulle mitää oo tullu? :O
Juu no sain jo, mut kiitos kumminki ;3RainBow_ kirjoitti:Ootko langattomassa verkossa? Ei varmaan ilmoita vastakun olet langattomassa verkossa. Lumia BlackDire kirjoitti: Mikä vitu päivitys, mulle mitää oo tullu? :O
Huomena töihi ja illanpäälle paljuilemaa.
Tuli lopulta sellainen versio vastaan, joka on minun mieleen, kun en oo mersumiehiä...TeemuK kirjoitti:Taivas varjele, miten vanha kuva..
Kyllähän se mersu versio on se parasTuppurainen kirjoitti:Tuli lopulta sellainen versio vastaan, joka on minun mieleen, kun en oo mersumiehiä...TeemuK kirjoitti:Taivas varjele, miten vanha kuva..
Jep, aamulla sato vettä ni suli suurin osa lumista pois.Jespa kirjoitti:Jeps, aurinko paistellu pitkin päivää.