~ Liikenne --> kaistat väärinpäin ~

Epäselvyyksä & ongelmia pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Wolfheart

~ Liikenne --> kaistat väärinpäin ~

Viesti Kirjoittaja Wolfheart »

Enpä sitten saanutkaan saarikartoilla tarpeekseni vaan nyt on valmistumassa Itä-Savoon sijoittuva kartta... Vaan nyt kun asentelin sinne liikennettä (UK:sta ladattu Traffic Spine Pack) törmäsin ongelmaan joka ei ole ennen vastaan tullut: liikenne posottaa väärää puolta, toisin sanoen vastoinpäin kuin Suomessa. Silleen hämmentää koska olen samaa pakettia käyttänyt ennenkin, ja joko mulla viiraa nupissa tai sitten muistan väärin, mutta mun mielestä edellisillä kartoillani liikenne on sujunut ns. suomalaisittain, siis että oikealla kaistalla eteenpäin ja vasemmalla vastaan, ymmärrätte varmaan.

Ei kellään sattuis olemaan ymmärrystä siitä miten tuon saisi korjattua kotimaisemmaksi..?

Käytössä on vain yksi spine ilman junction triggereitä (liikennettä vain kartan läpi kulkevalla tiellä), ei kai se voi ongelmaa aiheuttaa?
Jemex
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: ~ Liikenne --> kaistat väärinpäin ~

Viesti Kirjoittaja Jemex »

En nytten tosta packistä tiiä mut Englannissa ajetaan toisin kuin Suomessa. ;)
Kuva
Traktorimies_
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

jemex kirjoitti:En nytten tosta packistä tiiä mut Englannissa ajetaan toisin kuin Suomessa. ;)
Kyllä kai kaikki sen ny tietää. Ja hänhän tekee suomalaista mappia.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Wolfheart

Viesti Kirjoittaja Wolfheart »

Joo, tiedossa on. Se vaan ihmetyttää että... Ääh, sanokaa nyt muistanko muka niin väärin mutta eikös esim. Korpikylä vai mikä se nyt oli mapillakin se liikenne mene kuten Suomessakin menee? Vai enkö mä tosiaan ole ennen tätä siihen huomiota kiinnittänyt. :shock:
Jemex
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja Jemex »

tratorimies kirjoitti:
jemex kirjoitti:En nytten tosta packistä tiiä mut Englannissa ajetaan toisin kuin Suomessa. ;)
Kyllä kai kaikki sen ny tietää. Ja hänhän tekee suomalaista mappia.
Niinniin mut kun Engelsmannit on tehny tuon...
Kuva
Traktorimies_
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Wolfheart kirjoitti:Joo, tiedossa on. Se vaan ihmetyttää että... Ääh, sanokaa nyt muistanko muka niin väärin mutta eikös esim. Korpikylä vai mikä se nyt oli mapillakin se liikenne mene kuten Suomessakin menee? Vai enkö mä tosiaan ole ennen tätä siihen huomiota kiinnittänyt. :shock:
Mun mielestä ainakin muissa sun mapeissa liikenne kulkee niin ku Suomessa. Mutta onhan niitäkin liikenne pakkeja, jotka heitetään vaan mods-kansioon.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
valtra man

Viesti Kirjoittaja valtra man »

tratorimies kirjoitti:
Wolfheart kirjoitti:Joo, tiedossa on. Se vaan ihmetyttää että... Ääh, sanokaa nyt muistanko muka niin väärin mutta eikös esim. Korpikylä vai mikä se nyt oli mapillakin se liikenne mene kuten Suomessakin menee? Vai enkö mä tosiaan ole ennen tätä siihen huomiota kiinnittänyt. :shock:
Mun mielestä ainakin muissa sun mapeissa liikenne kulkee niin ku Suomessa. Mutta onhan niitäkin liikenne pakkeja, jotka heitetään vaan mods-kansioon.
Ne lisää niihin spline jutuille kulkemaan erilaisia ajoneuvoja, ei lisää siis sitä kulkureittiä. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”