No nyt se ainaki kapenee

Ei tuu jontikan päälle. Löyty parempi runkoAzceli kirjoitti:Sulta näitä vehkeitä pukkaa, joka viikko on uus vehjeHyvähän se vaan on ! Hiano tulloo btw laitatko tän sen v4 jonteeren päälle mulla ei ainaka käänny renkaat hyvin
edit. ainii ja tuo väri on muuten ihan oikee valtran väri, otin sen siitä valtran väri viuhkasta, eli kaikki tuo väri on textuuria.. Ja mulla on muutama väri vaihtoehtokii että voin tehä monen väristä.Saemo kirjoitti:Ei tuu jontikan päälle. Löyty parempi runkoAzceli kirjoitti:Sulta näitä vehkeitä pukkaa, joka viikko on uus vehjeHyvähän se vaan on ! Hiano tulloo btw laitatko tän sen v4 jonteeren päälle mulla ei ainaka käänny renkaat hyvin
Mulla on ladattuna joku plugini, joka pöyristää kulmat, mutta en tiedä pystyykö sekään siihen.Saemo kirjoitti:No nyt ois sit sekin tehty, tuota vaan on enää mahdoton pyöristää sen jälkeen ku on kaventanu, tulee liikaa viivoja ja varmasti pätkii pelissä..
Mutta tältäpä se näyttää:
Nii ja tuo keltanen väri on omasta mielestä edelleen paras väri nii teen tämän eka version sen värisenä ja sit kahtoo jos tekis muun värisiä
Niin se hyvin vähän tökki mullakii, mut ei se peliä haitannu.. Jospa tämä ei niin töki, ei ainakaan alustavien kokeiluiden pohjalta tökiSimulation kirjoitti:mulla ainaski pätki jo se sun v2 vallu..
Kuluvat tasasemmin ku ovat väärin päinNikoLoL_ kirjoitti:on kyllä yli hieno mutta voisko noi eturenkaat laittaa toisinpäin?
Meilläkin oli vanhassa Deutzissa mutta eihän ne nii hirveesti leveemmiltä näytä ku vertais vaikka "mammutti renkaisiin"MB_Trac kirjoitti:Niin kuluvatkin tasasemmin! Simulation: Sellaisia leveitä renkaita, kuin esim. meidän JD 6920:ssa, eli kun Valtrassakin yleisin takarenkaan leveys on 650 millimetriä, niin ne leveet renkaat on esim. 710 millimetriä..
Mutta mennöö savikossa tukkoon helpommin.Saemo kirjoitti:Kuluvat tasasemmin ku ovat väärin päinNikoLoL_ kirjoitti:on kyllä yli hieno mutta voisko noi eturenkaat laittaa toisinpäin?