Video:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ljHCgtktYo
Credits:
Rakennukset & objektit: Venom, Axel of Sweden, Teemes, Juketsu ja monet muut.
Beta test: Juketsu
Video: Mattimies
LATAUS

Voitko tehä servun jossa ois tää mappi.Peluri4 kirjoitti:Vuhuu,Vihdoinkin,Lataukseen menee ja sitte testaukseen.

Kyllä niin ollaan. JES!traktorimies 66 kirjoitti:JES!! Tätä on odotettu.
 Kiitos!!
  Kiitos!!
Minun servuun tulee tämä mappi.jouman kirjoitti:Voitko tehä servun jossa ois tää mappi.Peluri4 kirjoitti:Vuhuu,Vihdoinkin,Lataukseen menee ja sitte testaukseen.
 Tämä tulee käyttöön!!!
  Tämä tulee käyttöön!!!

No elä perkele, mappii en vaiha vasta sittenku sulta tulee uus mappi!meikäpoeka kirjoitti:Tattista perkeleesti!Tämä tulee käyttöön!!!

Allekirjoitus by Venom
 Allekirjoitus by Venom
En nyt vielä katotaan jos ilalla jaksais.jouman kirjoitti:Voitko tehä servun jossa ois tää mappi.Peluri4 kirjoitti:Vuhuu,Vihdoinkin,Lataukseen menee ja sitte testaukseen.

Pistä low:lle.traktorimies 66 kirjoitti:Mulla lagaa aivan per*eleesti vaikka graffat on mediumilla!

Itelläkin jonkun verran mediumilla lagasi.Venom kirjoitti:Pistä low:lle.traktorimies 66 kirjoitti:Mulla lagaa aivan per*eleesti vaikka graffat on mediumilla!
 Vaikka itellä ei olekkaan mikään lussu kone.
 Vaikka itellä ei olekkaan mikään lussu kone.  

Niin painoin, mut korjasin.City^ kirjoitti:Venom tais äske painaa vahingos Edit nappii.

Sitähä on joka puolella.nevalle kirjoitti:Toimii mp:ssä . Mutta on annettava pieni miinus kartasta. Todellä vähän peltoa ..olisi muuten täydellinen.
 Et oo kuitenkaa löytäny kaikkia viel..
  Et oo kuitenkaa löytäny kaikkia viel.. Allekirjoitus by Venom
 Allekirjoitus by Venom

Mulla pelaa hyvin higillä ja 1600x1200 resoilla.ValtraN111 kirjoitti:Itelläkin jonkun verran mediumilla lagasi.Venom kirjoitti:Pistä low:lle.traktorimies 66 kirjoitti:Mulla lagaa aivan per*eleesti vaikka graffat on mediumilla!Vaikka itellä ei olekkaan mikään lussu kone.
No se Lidli on aika lagi kauppa...Codrington kirjoitti:Mulla heitti lagia siinä lidlin kohalla, muualla ei.

Taitaapi olla tämä:Tumbi kirjoitti:Mikäs sampo tuossa videossa esiintyy?