Pokemon GO
- SuperVallu
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Pokemon GO
Noniin en ainakaan löytänyt toista tälläistä aihetta jossa puhuttaisiin Pokemon GO:sta.
Eli Tässä aiheessa puhutaan Pokemon GO pelistä. Voit vaikka kertoa mikä on paras pokemonisi ja sen CP ja kaikkea muuta peliin liittyvää.
Ite olen leveliä 8 ja paras pokemonini on Hypno 604CP.
Eli Tässä aiheessa puhutaan Pokemon GO pelistä. Voit vaikka kertoa mikä on paras pokemonisi ja sen CP ja kaikkea muuta peliin liittyvää.
Ite olen leveliä 8 ja paras pokemonini on Hypno 604CP.
Viimeksi muokannut SuperVallu, 22.07.2016 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitokset Tuputtimelle!
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Pokemon GO
Joo arvelinkin että joku tämän tekee mutta ite 9lvl ja paras on aerodactyl 568 cp muistaakseni
Niin että mites se meni?
''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Kai jollakin on jo se pokemoni jonka nimi oli joku Vapojotain?
<<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Vaporeon. Ittelläe on kans se, cp660 ja itehä oon tasolla 9.Muhka kirjoitti:Kai jollakin on jo se pokemoni jonka nimi oli joku Vapojotain?
- Lännen c110
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Viesti:
Omasta mielestä iha paska peli. On ainaki mulla parempaakin tekemistä, kun kierellä pitkin kyliä ja ehtiä jotai pokemoneja
- Ajk2007
- Kielet: suomi ja vähän enkkua
- Multiplayer tunnuksesi?: valtramiesfin
Olen 10lvl ja paras on 788cp snorlax
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tää on henge vaaralline peli. Joku tyyppi oli meinannu jäähä rekan alle ku juossu näiden ''pokemonien'' perässä tuolla...
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ite oon lvl 5 ja paras cp on Pidgeotolla ja sen cp on 150. En pelaa tota peliä 24/7 vaan pelaan tuota peliä pelkästään kavereitten kanssa ja ei kyllä huvita yhtää lähtiä yksin ehtimään pokemoneja iliman kavereita...
-
- Viesti:
Samaa mieltä. Täysin turha peli.Lännen c110 kirjoitti:Omasta mielestä iha paska peli. On ainaki mulla parempaakin tekemistä, kun kierellä pitkin kyliä ja ehtiä jotai pokemoneja
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Omapahan on vika jos ei oo sen vertaa järkeä päässä ettei ymmärrä kahtoa ympärilleen.gotscammedfak kirjoitti:Tää on henge vaaralline peli. Joku tyyppi oli meinannu jäähä rekan alle ku juossu näiden ''pokemonien'' perässä tuolla...
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
Mää poistin ainaki heti tuon ku testasin vaan 3min enkä kyllä älynnykkään ees miten pelataan eikä kiinnosta tollane..
-
- Lähettiläs
Joo, kolmessa minuutissa saa testattua aika hyvin pelin jossa pitää lähteä lenkkeilemään... Mutta joo, se ei yllättäny ettet älynny miten tuota pelataan.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- valametmiäs
- Kielet: Suomi
Aivan turha peli mun mielestä.
-
Samaa mieltä ja farmari kyllä mää tossa pihalla käveleskelin mutta eipä löytyny ja kiinnostus meni hetin
eli kakka peli
eli kakka peli
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Niin, varmaaha niitä pokemoneja jokasen takapihalta kolme minuuti käppäily jälkee löytyykin.
<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
- Lähettiläs
Niimpä...McNoitti kirjoitti:Niin, varmaaha niitä pokemoneja jokasen takapihalta kolme minuuti käppäily jälkee löytyykin.
Mutta joo, ite tosiaan oon lvl 10 ja paras on 832 Vaporeon. Tää on muuten pirun hyvä, jos meinaa tehokkaasti ehtiä pokemoneja. https://pokevision.com/
Kiitokset Ruzille!
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Farmarin linkkiä hyödyntämällä totesin että ihan turha peli tämä. Täällä oo yhtäkää örkkiä lähimaillakaan.
Siis onhan tää toki ihan hieno keksintö tavallaan että saadaan väki liikkumaan pois koneen tai pleikkarin vierestä, jotenki vaan ku tuolla tulee liikenteessä väkeä vastaan jokka sokkona kulkee noitten perässä eikä ollenkaan kato tuleeko sieltä auto tai traktori.
Kunhan eivät juoksis kauheen usein alle enään, ei oo mukavaa autoilijoilla ku täytyy pelätä että millon joku juoksee alle. Siinäkin kun on järki mukana menossa niin senkun keräätte, ei se mua muuten haittaa.
Siis onhan tää toki ihan hieno keksintö tavallaan että saadaan väki liikkumaan pois koneen tai pleikkarin vierestä, jotenki vaan ku tuolla tulee liikenteessä väkeä vastaan jokka sokkona kulkee noitten perässä eikä ollenkaan kato tuleeko sieltä auto tai traktori.
Kunhan eivät juoksis kauheen usein alle enään, ei oo mukavaa autoilijoilla ku täytyy pelätä että millon joku juoksee alle. Siinäkin kun on järki mukana menossa niin senkun keräätte, ei se mua muuten haittaa.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
+1.Nevamies kirjoitti:Farmarin linkkiä hyödyntämällä totesin että ihan turha peli tämä. Täällä oo yhtäkää örkkiä lähimaillakaan.
Ja mää kyllä tossa eilen testailin sitä vielä mutta ku eivaan löydy nii turha täällä päin pelata...
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Vois jopa luulla että ne villieläimet olis jossain mettässä mutta ne onkin keskellä vilkasta toria...
<<Kiitokset N141H
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Joo en itsekkään peliä pelaa, vaan kavereiden kanssa joskus raidaan kun ne metsästää niitä. Ihan tolkuttomia laumoja öisin kaupungilla metsästämässä puhelimet kourassa noita.
<-- Kiitokset Mini20!
-
No näimpä...Muhka kirjoitti:Vois jopa luulla että ne villieläimet olis jossain mettässä mutta ne onkin keskellä vilkasta toria...
-
- Kielet: Engalnti ja suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Luukaspoeka
Aattelin laittaa pari kuvaa tänne, oon 12 lvl tällä hetkel tässä pelissä.
Tää täs on mun paras pokemoni:
Sit kuva mun snorlaxista johon liittyy yhks juttu, kerron sen tän kuvan alapuolel.
Joo eli ku oltii koulussa välitunnilla nii yhtäkkii kuulin ku joku sanoo sen kaverille et tääl on listalla snorlax lähellä. (nää jätkät siis ties et meiä koulu vieres kirjastolla on semmone spawni joho niitä pokemoneja spawnaa aina välillä) Nii sit kaikki jotka kuuli ton jutun ni kerto kavereillensa ja sit koko koulu lähtee juoksee sinne kirjaston parkkipaikalle xD (myös minä)
Ja sit kuva mun pokomeneista CP järjestyksessä:
Ei tos oo kummiskaa kaikki!
Tää täs on mun paras pokemoni:
Sit kuva mun snorlaxista johon liittyy yhks juttu, kerron sen tän kuvan alapuolel.
Joo eli ku oltii koulussa välitunnilla nii yhtäkkii kuulin ku joku sanoo sen kaverille et tääl on listalla snorlax lähellä. (nää jätkät siis ties et meiä koulu vieres kirjastolla on semmone spawni joho niitä pokemoneja spawnaa aina välillä) Nii sit kaikki jotka kuuli ton jutun ni kerto kavereillensa ja sit koko koulu lähtee juoksee sinne kirjaston parkkipaikalle xD (myös minä)
Ja sit kuva mun pokomeneista CP järjestyksessä:
Ei tos oo kummiskaa kaikki!
Case on se juttu
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Sama täällä.Pelaaja80 kirjoitti:Ei oo ei tuu.