Tuommoinen vanhan liiton teesarjalainen on kyllä iha hyvä peli, varsinkin jos on vielä sähkölohkoilla.Ännä kirjoitti:Nuo 0 sarjan lyhyillä vaihdekepeillä olevat, tuntuu, että menee paljo paremmin vaihteet päälle, mitä 1 -sarjas.
Ite jotenkin pidän vielä siitä kyynärnojasta, siinä ei oo liikaa tavaraa ja se on semmonen sopusuhtainen.
Hydraulipumput noissa on kyllä oudon pienet, maksimit on vaan 90l/min jos on ruksannu sen listalta.
Ois suoraan Valtralla laittanu silloin ku nuo tullu tuon 90l/min vakiopumpuksi ja lisävarusteena jonkun 110+l/min
tuottavan. Tulee esimerkiksi tuo kippikäyttö kun ajetaan maata, siinä arvostais runsasta tuottoa jo pienillä kierroksilla.
Hytistä näkee paremmin kuin vaikka uudemmasta N141, vaikka sama koppi kyseessä.
Etujouset ja teollisuusakseli mielellään jos on nii kestää ja on mukavampi ajaa.
Kannattaa toki kattoa Murtolan palstaa ja Agronettia, vaikka agrossa onki muutama
vannoutunut inttäjä, jolle suolahtelainen on kuin punainen vaate.